Kantoor

304 4 0
                                    

POV Milo

Als ik het kantoor binnenloop zijn Matthy, Anton en Raoul er al. Ik begroet ze en ga dan snel aan het werk want ik heb nog een heleboel te doen. Die socials bijhouden is best een dagtaak. Ik post een leuke foto van de afgelopen video en like wat comments.

Wanneer het lunchtijd is is iedereen er. Raoul heeft ons verplicht om niets te eten zodat we een alles eten van de maccie kunnen opnemen. Ik ga zitten naast Koen en Linde en Matthy, Raoul en Robbie zitten tegenover ons. Robbie en Koen hebben het eten gehaald terwijl ik en Linde alles hebben klaargezet.

POV Koen

Zo dat is ook weer klaar. Ik denk wel dat het een leuke video is geworden. Ja dat denk ik ook wel, zegt Rob. Ik stuur zo snel mogelijk alle bestanden naar Anton, zegt Raoul. Ik heb ook nog even een mededeling zegt Linde plots. Oh heel serieus opeens, zegt Milo. Ik kijk rond de tafel en zie Matthy naar beneden kijken. Gisteren is mijn auto besmeurd met eieren. Omg, wat heftig, zegt Raoul. Wie doet nou zoiets, zeg ik hardop. Nou het waren fans. Ik zag ze weglopen, zegt Linde. Jemig wat irritant, roept Robbie gefrustreerd. Maar ze weten nu dus waar ik woon dus moet ik daar weg. Straks gaan ze mij lastigvallen. Ja dat snap ik, zeg ik. Maar heb je al iets nieuws gevonden dan, vraagt Roel. Nou nee maar Matthy en ik hebben besloten dat ik totdat ik iets nieuws heb wel weer daar kan wonen. We zijn dan inmiddels al gewend en we vinden het beide prima. Nou wat gezellig 😏,zegt Milo. Ja en ik wilde nog even zeggen dat Linde en ik vanaf gister een relatie hebben, zegt Matthy opeens.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu