Ongeluk

394 4 0
                                    

POV Raoul

Ik werd net gebeld door Matthy. Hij was volgensmij erg dronken. Hij wilde naar mij toe komen maar ik zei dat het niet kon omdat hij zo niet mag rijden. Ik denk dat hij het wel gedaan heeft. Toen ik hem probeerde terug te bellen nam hij niet op. Ik probeer Koen te bellen maar die neemt ook niet op. Ik bel Milo. Hij neemt gelukkig wel op. Hey Milo. Ja, wat is er want ik ben onderweg naar het ziekenhuis. Omg waarom dat. Linde heeft een zelfmoordpoging gedaan en Koen en ik hebben haar gevonden. Omg nee. Maar waarom belde je? Ja Matthy belde mij. Hij was erg dronken maar hij wilde naar mij toekomen dus hij ging autorijden. Nu kan ik hem niet meer bereiken en ik wil niet dat hij stomme dingen gaat doen. Nee snap ik. Anders ga jij met Rob hem zoeken. Oké goed idee. Ik houd je op de hoogte.

Nadat Rob bij mij is gekomen en ik hem heb verteld wat er met Matt en Linde aan de hand is stappen we in mijn auto en gaan we naar Matt zijn huis. Als we de route rijden die hij zou moeten rijden komen we hem vanzelf tegen. Terwijl we op de snelweg rijden zie ik dat de weg is afgesloten. Veel auto's keren om en rijden terug. Ik rijd erheen. Als we dichterbij komen probeer ik te kijken wat er aan de hand is. Raoul, dat is Matt zijn auto, zegt Rob. Ik ben in shock. Snel stap ik uit. Ik kom dichterbij en herken inderdaad Matthy zijn auto. Ondertussen vraagt Robbie waar de gewonde naar toe is gebracht. Hij is naar het ziekenhuis. Ze vertelt ons hoe we moeten rijden en wij gaan onderweg naar Matt.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu