Voorbereiding

279 5 4
                                    

POV Raoul

Vandaag is onze meeting. Niemand is nog op kantoor behalve ik. Hopelijk zijn ze niet zo kinderachtig dat ze niet komen. Ik heb de tafel opgeruimd zodat we er met zijn allen aan kunnen zitten. Ik ben van plan het gesprek gelijk te doen als iedereen er is. Anders willen ze misschien niet meer.

POV Robbie

Terwijl ik naar het kantoor rijd bedenk ik mij wat ik ga zeggen in ons gesprek. Ik heb eigenlijk niet heel veel te melden want ik vind het wel leuk voor Matt en Linde. Eigenlijk maakt het mij niet zo veel uit. Ik ben wel benieuwd wat Koen en Milo te zeggen hebben en hoe Matt en Linde het bekend gaan maken. als ze dat überhaupt gaan doen.

POV Milo

Ik wil niet naar dat stomme gesprek. Iedereen gaat mij haten omdat ik niet blij ben voor ze. Maar ik kan het gewoon niet. Ik gein Matthy niet zo'n leuke vrouw als Linde. Ik verdien het om met haar te zijn. We zijn perfect voor elkaar.

POV Koen

Ik heb wat dingen op papier gezet die ik wil vragen over de relatie van Matthy en Linde. Veel vragen over de invloed op het bedrijf en de video's. Ik ben wel benieuwd of zij daar al over nagedacht hebben.

POV Matthy

Linde heeft vannacht bij mij geslapen zodat we samen naar het kantoor kunnen. Hey Linde, ben je bijna klaar, roep ik naar de badkamer waar ze al een halfuur bezig is. Ja Matt bijna. Samen hebben we gister een goed gesprek gehad over wat we vandaag allemaal gaan zeggen.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu