Vertellen - I

224 2 0
                                    

POV Raoul

Linde heeft net haar brief gekregen van het ziekenhuis. Ze hoort nu of Matthy of Milo de vader was. Na een paar minuten hoor ik een klap en gehuil. Snel open ik de slaapkamer deur en neem haat in mijn armen. Zo zitten we voor de volgende 5 minuten.

Ze kijkt naar mij op. Raoul, het was Milo. Fluistert ze. Ik knuffel haar nog harder omdat ik niet weet hoe ik moet reageren. Ze was gewoon zwanger van Milo. Hij had vader kunnen worden.

Je moet het ze gaan vertellen. Ik weet het. Maar wie eerst en hoe. Het lijkt mij beter om Milo het eerst te vertellen aangezien hij de vader was. Je hebt gelijk. Ik rijd wel naar zijn huis toe.

Eenmaal aangekomen bij Milo zijn huis ben ik super zenuwachtig. In de auto heb ik een miljoen manieren bedacht om het hem te vertellen maar ik weet het echt niet.

Als ik aanbel doet Milo gelijk open. Hij lijkt verbaasd om mij te zien. Ik heb Milo en Matt namelijk niks verteld over de dna test. Mag ik binnenkomen. Tuurlijk, kom erin.

Als we op de bank zitten zucht ik. Linde , wat is er, vraagt hij bezorgd. Ehm ik Ehm. Ik heb een dna test laten doen bij het kindje. Ik krijg weer tranen in mijn ogen. Hij slaat een arm om mij heen. Echt, en wat is het resultaat. Jij.. jij was de vader. Hij kijkt mij geschokt aan. Serieus. Ja, zeg ik en ik begin alweer te huilen.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu