De volgende ochtend

242 2 0
                                    

POV Linde

Wanneer ik mijn ogen opendoe merk ik dat ik niet in mijn eigen bed lig. Ik kijk even rond en besef dan dat ik naast Milo in bed lig. Hij slaapt nog. Snel stap ik uit het bed en loop ik naar de badkamer. Eenmaal aangekomen in de badkamer besef ik mij dat ik alleen een groot t-shirt aanheb. Het is er een van Milo. Ik herken hem omdat hij deze vaak aanheeft.

Terwijl ik op de grond van de badkamer ga zitten probeer ik mij te herinneren wat er gisteravond gebeurd is. Ik weet nog dat we met zijn drieën naar de club gingen maar vanaf dat we er waren weet ik eigenlijk niks meer. En waarom lag ik in Milo zijn bed met alleen een t-shirt aan. Wat hebben we gisteravond gedaan. Ik hoop niet dat we het meest voor de hand liggende hebben gedaan omdat ik dan letterlijk vreemd ben gegaan op Matthy met zijn vriend.

POV Milo

Ik word wakker van de badkamer deur die dichtgaat. Ik hoop niet dat het een meisje is die ik gisteravond mee naar huis heb genomen aangezien ik niets meer herinner. Ik klop op de deur. Hallo? De deur gaat open en Linde komt naar buiten in mijn shirt. Linde? Wat doe jij nou hier? En waarom heb je mijn shirt aan. Ik heb geen idee. Ik herinner mij niks meer van gisteravond, zegt ze. Als ik de kamer rondkijk zie ik haar ondergoed en jurk liggen. Ik kijk haar aan. Hebben we..... Ik weet het niet Milo maar ik ben bang van wel.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu