Verstoppertje

432 3 0
                                    

POV Matthy

Terwijl ik mijn spullen aan het uitpakken ben denk ik aan vannacht. Ik heb echt lekker geslapen nu ik niet alleen was. Ik ben alleen wel bang dat ik vannacht weer niet kan slapen. Ik wil mezelf ook niet opdringen om de hele tijd bij Linde te gaan liggen. En de jongens mogen er ook niks van weten. Ik kijk even op de klok. Ik heb nog tien minuten voordat we verstoppertje gaan doen. Snel pak ik mijn spullen en prop ze in de kast. Later doe ik dat wel netjes. Ik loop naar beneden om te verzamelen.

POV Linde

Terwijl ik naar beneden loop denk ik na over vannacht. Ik vond het heel fijn maar ik ben bang dat het niet vaker kan. Aangezien we die regel hebben en we geen ruzie willen met de andere jongens. Beneden aangekomen wacht ik nog even tot iedereen er is en begin dan te filmen. Hallo mensen. Vandaag gaan we verstoppertje doen in de zieke villa. Ik ga zoeken en de rest heeft drie minuten om te verstoppen. Nou jongens tot zo. Ze rennen allemaal weg en ik zet een timer van drie minuten. Als jullie dit nou leuk vinden doe dan een duimpje omhoog. En ABBONEER.

Ik heb ze bijna allemaal gevonden maar ik moet alleen Milo nog vinden. De enige plek waar ik nog niet geweest ben is het dak. Ik loop naar Koen zijn slaapkamer omdat je via daar het dak op kunt en klim uit het raam. Als ik naar links kijk zie ik Milo wegspringen maar ik heb hem al gezien. Ja Milo gevonden, net binnen de tijd. Koen richt de camera op mij en ik doe de outro. Nou mensen ik heb iedereen binnen de tijd gevonden. Like en abboneer voor meer hahaha. En hij klikt de camera uit.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu