Ambulance

408 3 0
                                    

POV Koen

Kut kut kut. Linde belde mij net en het ging echt niet goed met haar. Ze huilde heel erg en had het over dat ze niet meer wilde leven. Zeg ik gestresst tegen Milo, wie ik net gebeld heb. Shit man, en nu dan. Gaat ze zelfmoord plegen ofzo. Idk man ik weet het niet ze klonk heel wanhopig. Laten we naar haar huis toe gaan. Ja oké ik zie je daar.

Ik sprint naar mijn auto en rijd naar haar huis toe. Ik woon op 10 minuten afstand maar ik heb heel hard gereden dus ik ben er binnen 5 minuten. Als ik aanbelde doet ze niet open. Dus begin ik te bonken op de deur. Linde doe open alsjeblieft. Zeg dat je oké bent. Please Linde. Ik trap tegen de deur aan en hij gaat open. Nee nee nee. Shit shit shit. Dit kan niet. Ik bel snel de politie. Kom snel hier. Iemand heeft een zelfmoordpoging gedaan. Ik geef snel het adres door. Linde hoe kon je dit doen. Ze ligt in een plas met bloed.

POV Milo

Als ik bij Linde haar huis aankom zie ik Koen zijn auto al staan. Ik loop naar binnen. Omg holy shit. Gast what the hell. Dit is niet echt toch. Heb je de politie gebeld? Ja ze komen eraan, zegt Koen huilend. Ik zie Linde liggen met een plas bloed bij haar arm en een scheermes je ligt ernaast.

Terwijl de politie Linde op een brancard legt ben ik als verdoofd. Er mag een iemand mee in de ambulance en we hebben besloten dat Koen meegaat. De ambulance rijd weg en de politie ondervraagt mij. Weet jij waarom ze dit gedaan heeft? Ik antwoord niet. Sneed ze zich vaker? Weer antwoord ik niet. We geven je wel een kaartje van slachtofferhulp dan kan je er over praten als je daar klaar voor bent. Ik knik. Als de politie weg is rijd ik snel naar het ziekenhuis toe.

Liefde of vriendschap? - I Ft. De BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu