Alex
Reggel a telefonom csöngésére keltem, majd mikor ránéztem láttam, hogy a haverom hívott, Jeremy.
- Mit akarsz tesó éppen aludtam - mondtam fáradt hangon.
- Hallod tesó nem fogod elhinni mit hallottam!!!
- Na mondd.
- Képzeld azt hallottam hogy jön egy új csaj az osztályba és ha azt mondom hogy rohadtul dögös akkor még szépen fogalmaztam. Olyan bomba teste van hogy ahhhh - áradozott.
- Jól van, jól van álljunk meg egy percre. Ezeket te meg honnan tudod?
- Hallottam az egyik tizenegyedikestől.
- És tényleg annyira dögös? - kérdeztem, mert azért csak nem lehet annyira nagy szám.
-Nézd meg te.
Jeremy képet küldött:
Huuh, hát tényleg nem viccelt. Hogy lehet valakinek ennyire jó segge és nem beszélve a gyönyörű lábairól? De olyan ismerős, mintha már találkoztam volna vele. Elmélkedésemből a haverom szakított ki.
- Na ugye milyen dögös?! - mondta izgatottan.
- Hát nem túlzok ha azt mondom, hogy ő lesz a suliban a legdögösebb csaj. Basszus muszáj lesz megfektetnem.
- Hát haver én is elvinném egy körre.
- Hé, hé de csak utánam.
- Oké, oké na, de csak ennyit akartam majd később tala a buliban.
- Oké, na majd találkozunk cső.
És bontottam a vonalat. Ma jól be fogok rúgni és megfektetek pár lányt az biztos. Már nagyon várom az új csajt, biztos valami ribi lesz. Már nem mintha a barátnőm nem az lenne, igen tudom most biztos egy himringyónak tartotok. De hé ő is megcsal engem, nincs olyan fiú az iskolában akinek nem tenné szét a lábát.
Miután nagy nehezen kikeltem az ágyamból elmentem fürdeni és fogat mosni. Majd miután végeztem felöltöztem, gondoltam ma felveszek egy fekete farmert egy fehér pulcsival és a fekete farmer kabátommal.
Majd ránéztem az órára és rájöttem hogy már 16:00 óra van ezért úgy döntöttem, hogy elindulok Tiffany-ért. Mindig együtt megyünk a bulikba, de amint odaérünk el is válnak az útjaink. Ma jól fogom érezni magam, hisz holnap már suli. Gyorsan felkaptam a kocsikulcsot és már indultam is kifelé. Kb. 10 perc alatt oda is értem.
Ma sem csalódtam benne. Egy fekete kivágott ruhát viselt. Szinte alig takart valamit az a ruha, de nem nagyon érdekel végülis úgy sem azért vagyok vele, mert annyira szeretem. Miután elindult az autó felé és beszállt felém fordult és így szólt.
- Naaa hogy tetszem manó?
- Nagyon szexi vagy - mondtam majd adtam neki egy hosszú csókot ami kicsit hosszabb lett mint gondoltam, de hát ez van.
Mikor elindultunk egy nagyon hosszú csacsogásba kezdett, de már nem tudom, hogy miről. Valamiért az új csaj jutott eszembe. Vajon milyen lesz ? Hogy néz ki élőben? És még hasonló kérdések jártak az eszemben miközben meg is érkeztünk a buliba. Ahogy beléptünk külön váltak útjaink és már egyből mentünk a saját társaságunk hoz. Én egyből megcéloztam a konyhát ahol szembe találtam magam Jeremy-vel és még pár haverommal. Majd a kezembe vettem egy vodkát és le is húztam, imádom, ahogy égeti a torkomat. És ahogy elborít az ismerős érzés. Mikor rájuk néztem kicsit meglepődött arcuk volt, majd Dylan az egyik haverom rákérdezett.
- Hé haver jól vagy?
- Persze. - mondtam majd ezt kiáltottam. -
KEZDŐDJÖN A BULIIIII!!!Szisztok! Reméljük tetszett a rész, ha igen kérlek vote-oljhatok és írjátok meg kommentbe, hogy mi tetszik vagy mi nem. Emma és Lara
YOU ARE READING
badboy a szomszédom
Romance• ROMANTIKUS • Lisa egy flegma, szókimondó lány, akinek el kellett költöznie az édesanyjával, de az élete hamar nem várt fordulatot vett. Egy régi személy újra felbukkan, aki nem más, mint Alex Turner. Alex egy nőcsábász, beképzelt és arrogáns srác...