Lisa
Már alig várom az estét! Ma kerül megrendezésre Alex bulija és hihetetlenül izgatott vagyok. Igazából nem tudom mit gondoljak erről az új Alexről, de jó megérzéseim vannak.
A buli 9 kor kezdődik én pedig már javában készülődök. Most szálltam ki a zuhany alól, miután megfürödtem és hajat mostam ezután pedig gyorsan megszárítottam azt és kivasaltam.
Úgy gondoltam, hogy ideje ismerkedni új emberekkel és fiúkkal egyaránt, úgyhogy mára egy feszülős mini bőr ruhát választottam egy fekete magassarkúval. A sminket nem vittem túlzásba egy egyszerű szempillaspirál és piros rúzs kombó tökéletes volt. Miután ezzel is végeztem az óra fél tízet mutatott, úgyhogy úgy döntöttem ideje elindulni.
Miközben jöttem le a lépcsőn megláttam az öcsémet aki szintúgy épp indulni akart.
- Melyik kocsival mész? - kérdezte.
- Hah az enyémmel úgyhogy ne is álmodj arról hogy azzal mész. - mondtam nevetve.
- Annyira idegesítő vagy.- sértődött meg. - Egyébként nem nézel ki olyan rémesen. - tette hozzá.
- Aww csak nem egy bókot hallottam most az öcsikém szájából ezt írjuk fel valahova! - mondtam neki mire ő is elnevette magát és fejrázva kitessékelt az ajtón a kocsikulcsomat oda adva, majd ő is bezárta az ajtót és elindult az autója felé.
Az út körülbelül 10 perc volt és mikor kiszálltam megpillantottam Jeremyt a többiekkel, úgyhogy oda mentem hozzájuk. Oda érve rám pillantottak, Hayley és Katey egyszerre szólaltak meg.
- Azta kurva! - mondták tátott szájjal.
- Mi az ennyire rossz? - kérdeztem kétkedve és megfordultam a tengelyem körül mire egy sziszegést hallottam.
- Ugye tudod hogy ebben a ruhában minden épeszű csávó rád akar majd mászni. - mondta Jeremy kissé aggódóan.
- Épp ez a lényeg! - jelentettem ki vidáman. - A mai estét ismerkedésre és bulizásra szánom, úgyhogy jöjjön aminek jönnie kell! - mondtam hangosan mire a két lány is hatalmas üdvrivalgásban tört ki és egyszerre indultunk a hatalmas házba.
Több száz ember lehetett itt mivel a ház bűzlött az alkoholtól és a cigi füsttől. A falnál csókolózó párok és csoportokba rendeződő emberek voltak. Mivel itt józanul nem lehet ki bírni így az utunk a konyhába vezetett ahol már ott volt Alex és Logan. Amint Logan megpillantott fütyült egyet, amit Alex is észrevett és ő is rám nézett. Kissé kínos volt, hogy mind a ketten bámultak, így gondoltam megtöröm a kínos csendet.
- Najó, akkor ki fog először inni velem?
- Akkor az örök barátságra! - rakott egy egy feles poharat a kezünkbe Logan és ezzel együtt le is húztuk.
~~~
Néhány körrel később már éreztem, hogy a fejembe száll a pia és elkezdtem húzni Alexet a táncparkettre. Átkaroltam a nyakát és együtt mozogtunk a zene ütemére. Be kell vallanom egész jól tud táncolni. A hangulat egyre kezdett forrósodni köztünk, ahogy a fülemhez hajolt.
- Egyébként nem tudom, hogy mondtam e már, de gyönyörű vagy. - bókolt.
- Hát te is egész jól nézel ki. - mondtam kuncogva. Jesszus én mióta csinálok ilyet??
- Imádom a nevetésed. - folytatta de a hangja, mintha mélyült volna.
- Jaj még a végén elpirulok. - fogtam viccre a helyzetet, azonban valami megváltozott. Alex tekintete elsötétült és már csak azt vettem észre hogy közeledik felém. Nenene.. Lisa le kell állítanod!
De annyira nehéz, miközben így néz ki és már csak arra eszméltem fel, hogy az ajkai az enyémekkel találkoznak.
Egyre szenvedélyesebbek voltunk, én pedig egyre többet akartam. Azonban mielőtt bármi lehetett volna Alex elvált tőlem és lihegve tekintett le rám, majd gyors léptékben elment az ellenkező irányba.
YOU ARE READING
badboy a szomszédom
Romance• ROMANTIKUS • Lisa egy flegma, szókimondó lány, akinek el kellett költöznie az édesanyjával, de az élete hamar nem várt fordulatot vett. Egy régi személy újra felbukkan, aki nem más, mint Alex Turner. Alex egy nőcsábász, beképzelt és arrogáns srác...