6. fejezet

1K 30 2
                                    

6. fejezet (Lisa szemszöge)

Az első két órán semmi érdekes nem volt, az osztályban mindenki bemutatkozott és jóban lettem 2 lánnyal. Hayley-vel és Katy-vel. Velük beszélgettem a szekrényemnél amikor valaki megkopogtatja a vállam. Megfordulok és egy magas barna hajú srácot látok, aki csak idiótán vigyorog.

- Akarsz valamit, vagy még vigyorogsz egy sort, mint egy bohóc? -kérdezem hamis kedvességgel.

Rögtön lehervadt a mosoly az arcáról.

- Csak azt akartam mondani, hogy nagyon jól áll ez a szoknya. Csak lehet többet kéne hajolgatnod benne. -mondta pimasz mosollyal az arcán.

- Mondjuk az is megnézném mit tud még az a szájacska. -mondta egy kacsintással kísérve

Most komolyan azt hiszi, hogy csak egy hülye liba vagyok, aki egyből szét teszi neki a lábát?! Hát jó akkor játszunk így.

- Hátt... -feleltem közelebb hajoltam hozzá. - Mondjuk el tud küldeni a kurva anyádba és az csak téged ideálba. -mondtam egy angyali mosollyal folytatva.

Mire mindenki nevetésben tört ki. Na erre varrjál gombot, gondoltam magamban. Miután bepakoltam a táskámba készültem, hogy haza menjek.

- Akkor majd holnap találkozunk lányok, sziasztok - köszöntem el Hayley-éktől.

- Hé Lisa, nincs kedved velünk ebédelni? - kérdezte Katy széles mosollyal. Én pedig úgy voltam vele miért nem.

- Rendben, persze ha csak nem zavarok.

- Dehogy zavarsz. -felte majd karon ragadott és elkezdett húzni egy csapat felé.

- Sziasztok! -köszönt a többieknek.

- Szia! -köszöntem én is.

- Na figyuzzatok, ő itt Lisa, az új lány. -mondta Hayley egy széles vigyorral kísérve.

- Ő itt Jeremy, az ikertesóm. -mutatott egy srácra, aki rám kacsintott egy pimasz mosollyal kísérve.

- Dylan. -mutatott egy másik srácra. Aki egész helyesen nézzet ki. Dylan csak rám kacsintott észrevette, hogy végig néztem.

- Brian - mutatott egy szemüveges srácra.

- És végül Xander és Liam - intett a két említett fiú felé.

- Huhh jó sokan vagytok. -mondtam nevetve majd ők is elkezdtek nevetni.

- Basszus Hayley, most az egyszer hasznosat is tettél. -mondta azt hiszem Jeremy.

- Jesszus Jeremy, lehetne, hogy most az egyszer nem azzal gondolkodnál ami a gatyádban van?!!

- Jajj ne már, fogadok a többiek is oda vannak érte. -én pedig már kezdtem komfortlenül érezni magam és ezt meglátta Katy is.

Végül a fiúk közül csak Jeremy és Dylan jött. A többieknek dolguk volt. Mikor már az asztalnál ültünk Jeremy megszólalt.

- ezt nem tudom vetted-e, de mindenki rólad beszél. Fhu és még nem volt tesi, biztos vagyok benne, hogy kapsz majd egy két megjegyzést.

- Hát, figyelj engem annyira nem érdekel mit beszélnek rólam ma is lepattintottam valami Logan-t -a nevét egyébként Hayley-től tudom.

- Najó kislány veled meg vagyunk áldva. Komolyan kiosztottad az idősebb Turnert?

- Idősebb Turner? -kérdezem

- A suli két leghelyesebb sráca, a Turner testvérek. Az idősebb Logan, akit kiosztottál. Ő is végzős. Az ikertesója, Alex pedig az osztályunkba jár szintén.

Alex Turner? Olyan ismerősen hangzik?

Ebéd után elköszöntem tőlük és hazamentem. Ash már otthon volt.

- Megjöttem! -kiáltok neki

- Oké. Figyu Lis, pár haverom írt, hogy ma este lesz egy kis buli, amolyan évkezdő, és meg vagyunk ráhívva. Elmegyünk?

- Kik hívtak meg minket?

- Jeremy Morgan? - Jeremy? Hayley ikertesója? Úgy néz ki nem csak én lettem jóban velük.

- Nem is tudom Ash, nincs annyira kedvem hozzá

- Na kérlek, tök jó buli lesz.

- Rendben, legyen.

És akkor még nem tudtam kivel is fogok találkozni este.



SZIASZTOK!! itt a 6. fejezet is. ma estére a 7. és a 8. fejezetet is kirakjuk. Lara és Emma

badboy a szomszédomWo Geschichten leben. Entdecke jetzt