5. fejezet

1K 31 0
                                    

Alex

Kurvára fáj a fejem. Ez volt az első gondolatom. Tegnap még elmentünk bulizni a haverokkal, de nagyon elhúzódott. Kinyitom a szemem és az első amit meglátok az egy szőke hajkorona. Tiffany az. Hogy kerül ide? Jobban belegondolva én miért vagyok itt? A falak csupa rózsaszín színűek. Ez biztos nem az én szobám. Gyorsan felpattanok az ágyból, és felkapkodom a ruháimat magamra. Majd semmi üzenet nélkül lelépek.

Ma van a suli első napja, de én már elkéstem. Azt hiszem nem ma fogom látni az új csajt. Ha csak... ha csak nem szervezek egy bulit este, majd Jeremy-vel és Dylan-nel meghívatom az új lányt. Persze láttam már róla képet, de azért élőben is megnézném magamnak.

Úgy érzem mintha ismerném, pedig a nevét se tudom. Emlékeztet valakire, de biztos nem lehet Ő.

Na mindegy, bepattanok az autómba és hazamegyek.

Mikor hazaérek, gyorsan lezuhanyzom, és felveszem ezt a ruhát.

Majd levágom magam a kanapéra és elkezdek videójátékozni. Egyszer csak azt hallom ahogy kopogtatnak, majd meglátom ahogy jönnek be a srácok. Már vége is a sulinak? Dylan és Jeremy jönnek be nevetve.

- Na mi az? Mit nevettek? -kérdezem tőlük

- Hú haver, az új csaj úgy kiosztotta a bátyád - nevetnek folyamatosan.

- Kiosztotta Logant?

- Ja, de dögös nagyon. Az öccse meg baromi jó fej, csak egy év van köztük.

- Akivel tegnap videójátékoztunk? - kérdezem

- Aha, asszem Ashton a neve. Először azt hittük a csaja, de aztán elmondták, hogy a nővére.

- Megvan Ashton száma?

- Aha, de mire készülsz haver? -kérdezi Dylan

- Meghívjuk őket a ma esti buliba. A nővére is jöjjön.

- Na, mivan? Le akarod csekkolni a csajt? - röhögött Dylan.

- Persze - mondtam, Jeremy pedig elment telefonálni

Ma este végre láthatom élőben is a csajt. Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy néz ki.

SZIASZTOK!! itt az 5. fejezet is. PUSZI Lara és Emma <33

badboy a szomszédomWhere stories live. Discover now