Lisa
Tegnap későn aludtam el mivel a kedvenc sorozatomat néztem, a Vámpírnaplókat. És ráadásul a tesómmal is beszélgettem kb. 1 órát. Reggel nagyon fáradtan keltem, de szerencsére már tegnap bepakoltam minden cuccomat. Ma van a nap amikor indulunk Los Angeles be, azt hiszem hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem izgulok. Az első tanítási napra így nem egyek, mivel már ma kezdődik a suli. De azt hiszem nem olyan nagy baj, ha az évnyitón nem vagyok ott.
Gyorsan kiugrottam az ágyból és elmentem megfürödeni és utána pedig feldobtam egy gyors sminket és fogat is mostam. Ezután pedig felöltöztem egy kicsit lazábban végülis ma költözünk szóval nem kell kiöltözni.
Outfit:
Majd leszaladtam az emeletről és a konyhában szembe találtam magam anyával és az én kedves öcsémmel.
- Jó reggelt! - köszöntem nekik
- Jobbat! - mondta Ashton fárad hangon.
-Na mivan veletek, olyanok vagytok mint a zombik?!- mondta anya.
- Hát az este kicsit hosszúra nyúlt. - mondtam egy ásítással kísérve.
- Na mielőtt még elalszotok, kezdhetnek el lefelé pakolni. Mire visszatérek a boltból legyetek készenlétben.
- Oké. - mondtuk egyszerre a tesómmal.
Egyszerre fel szaladtunk a lépcsőn és elkezdtük lepakolni a dobozokat. Nem sokkal anya is már itthon volt. Majd kb 2. óra múlva el is indultunk a reptérre. Bevallom kicsit meg sirattam a régi házunkat, mégiscsak ott nőttünk fel. Gondolat menetemet anya zavarta meg amikor szólt hogy indul a gépünk.
A kilátás gyönyörű volt úgyhogy gyorsan tettem is ki egy insta bejegyzést.
Liked by @emily.right and 298 others.
@lisa.james: Akkor kezdődjön az utazás.
Azt hiszem 10 órás volt az út mivel miután felszálltunk utána kb fél órára rá bealudtam és csak most keltem fel mivel szóltak, hogy landolni fogunk. Hát ennél gyönyörűbb várost életemben nem láttam az biztos. Hatalmas épületek, fantasztikus házak és persze a tengerpartok.
Leszállás után hívtunk egy taxist és anya lediktálta a címet neki. Fél óra múlva már ott is voltunk és amikor megláttam a házunkat azt hittem menten összeesek. Ez egy nagyon drága ház lehetett az biztos. Azt tudom hogy gazdagok vagyunk, de erre nem számítottam.
Mikor beléptünk egy hatalmas nappali fogadott minket. Majd egy gyönyörű konyha, és étkező. Mikor az emeletre mentem megláttam a szobámat és istenem azt hittem ott kapok szívrohamot. Ez a szoba egyszerűen tökéletes volt, pont hozzám passzolt és a gardróbról ne is beszéljünk, jó sok minden belefér. Amúgy is terveztem hogy újítok a ruhatáramon és beszerzek néhány új cuccot.
Mikor kinézelődtem magam átnéztem a tesómhoz. Neki is nagyon menő szobája lett az biztos. Majd vissza mentem anyához és beleugrottam a nyakába.
- Köszönöm szépen imádom ezt a házat.
- Nincs mit köszönni kicsim. - majd megpusziltam az arcát és a dobozokat kezdtem kipakolni amik idő közben megérkeztek.
Nap végére ki is sikerült mindent pakolnunk és így már sokkal otthonosabb volt. Apának is biztos tetszene - jutott eszembe. De egyből le is töröltem a kósza könnycseppet és inkább folytattam az utam a fürdőmbe. Igen van saját fürdők is mostmár legalább nem kell mindig versenyeznem Ashel hogy ki ér be előbb.
Miután megfürödtem és meg mostam a fogam, elvégeztem a rutinom befeküdtem az ágyba és egyből el is aludtam.
SZIASZTOK!! itt is a 3.fejezet. reméljük tetszett, ha tetszett nyomjatok egy vote-ot. Puszii Lara és Emma<3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
badboy a szomszédom
Любовные романы• ROMANTIKUS • Lisa egy flegma, szókimondó lány, akinek el kellett költöznie az édesanyjával, de az élete hamar nem várt fordulatot vett. Egy régi személy újra felbukkan, aki nem más, mint Alex Turner. Alex egy nőcsábász, beképzelt és arrogáns srác...