12. fejezet

876 30 3
                                    

Lisa

Mikor oda értünk a többiekhez köszöntem nekik a fiúk pedig lepacsiztak egymással.

- Sziasztok! - köszönt vidáman Hayley.

- Nektek mi az első órátok? - kérdezem tőlük.

- Nekem biosz - közli Matt, a többiek pedig egyetértően bólógatnak.

- Nekem matek - vigyorgott Alex - Ó és úgy látom neked is szóval én most el is rabolom őt srácok.

Ellenkezni se tudtam mivel karon ragadott és elrángarott a teremig ahol nem volt még senki. Amint beértünk a terembe kirántottam a karom.

- Mégis mi a francot csinálsz? - kérdeztem dühösen.

- Mondtam. Órára jöttünk.

- De még nincs is itt senki - méltatlankodtam.

- Annál jobb - mondta halkan amitől libabőrös lettem és amikor újra felnéztem már csak pár centi választott el minket. Éreztem a lehelletét az arcomon. - Teljesen kikészítesz - suttogta.

- Hát te is a sok baromságoddal - suttogtam az ajkaira. Pont becsöngettek és a többiek is megérkeztek a terem ezért csak hátat fordítottam Alexnek és leültem hátul. Azonban nem tartott sokáig a nyugalmam mivel le is ült mellém egyből.

- Megtennéd, hogy nem loholsz utánam mint valami kutya?

- Lehetünk újra barátok?- kérdez vissza.

- Nem!

- Na akkor az én válaszom is nem lesz - bólint vigyorogva.

- Olyan rohadt idegesítő vagy! - mondom dühösen.

- De te így szeretsz - von vállat.

- Én nem is...- nem tudtam befejezni, mert belépett a tanár és elkezdte leadni az anyagot. Az óra feléig tudtam figyelni ugyanis egyszer csak azt vettem észre, hogy egy meleg kéz a combomra siklik. Lelöktem a kezét, de ő mindig visszacsúsztatta.

- Vedd le rólam a kezed! - sziszegem neki.

- Nem, most így kényelmes - feleli könnyedén.

- Hát én meg pont leszarom.

- Legyünk barátok.

- Nem.

- De.

- Ugh jó de akkor nem lógsz a nyakamon, semmi perverz beszólás és nem leszel egyből egy pitbull amint egy fiúval beszélek.

- Jó. Bár a megjegyzéseket nem tudom kihagyni. Az csak úgy jön. Inkább te hagyd figyelmen kívül - mondja kaján vigyorral. Erre csak kelletlenül bólintottam. - Szuper akkor mától legjobb barátok vagyunk.

- Hohoho annyit mondtam, hogy barátok szó sincs arról, hogy legjobb barátok leszünk - mondtam kiakadva.

- Tökmindegy, ugyanaz - vonta meg a vállát.

Mikor kicsöngettek elindultunk kifelé.
Alex átvetette a karját a vállamon én erre csak a szememet forgattam. Közben oda értünk Hayley-ékhez.

- Sziasztok! - köszöntem nekik.

- Hello.

- Na jó hercegnő nekem most megbeszélésem lesz a csapattal de ígérem tesin találkozunk - kacsintott rám.

- Te jársz kosarazni? - kérdeztem meglepődve.

- Még jó! És én vagyok a legjobb - húzta ki magát  -  Na mostmár tényleg megyek - mondta és egy puszit nyomott az arcomra nemsokra a számtól. Már épp szólásra nyitottam volna a számat, de ekkor már elment, ezért visszafordultam a lányokhoz akik tátott szájjal néztek.

badboy a szomszédomDonde viven las historias. Descúbrelo ahora