Alex
Reggel hulla fáradt voltam. De nem is lepődök meg mivel hajnali háromkor sikerült végre elaludnom. Egész éjjel Lisa-n agyaltam. Egyszer még kiabál velem aztán megcsókol. Ami meg kell hogy mondjam rohadt jó volt, az ajkait mintha az enyémhez teremtették volna. Pedig már nem egy lánnyal volt dolgom de Lisa csókjától egyszerűen eldobom az agyam. Felkeltem mielőtt újra bealudtam volna, lefürödtem majd elkészültem. Lementem a konyhába ahol a bátyám evett éppen.
- Reggelt!- köszönt nekem.
- Neked is!
- Jesszus úgy nézel ki mint akin áthajtott egy úthenger. - néz rám komolyan majd elkezd nevetni.
- Ha ha nagyon vicces. Egyébként meg nem tudtam aludni.
- Ne és mi zavarta meg az én kisöcsém alvását? Vagy inkább ki? - néz rám mindent sejtően.
- Jajj Logan ne fárassz már reggel korán - mondom fáradtan.
- És ez a valaki esetleg nem Lisa?
- Ezt mégis honnan vezsed? - kérdezem gyanakodva.
- Ó ugyan már, a vak is látja hogy tetszik neked. - forgatja a szemét, de az arcára van írva a keserűség. Ugye nem?
Ne, ne, ne. Mi van ha a bátyámnak tetszik Lisa?- Logan?
- Hm? - kérdez vissza, de látom, hogy nem figyel.
- Logan! - szólok hozzá erélyesebben.
- Mivan?
- Neked tetszik Lisa?
- Kedvelem őt! De ezt te is tudod. De nyugi veled ellentétben én tudom leplezni az érzelmeim. Nem először kell megtennem.
Ezt hogy érti? Mi az, hogy nem először kell megtennie? Mindegy majd később erről muszáj lesz beszélnünk. Én is meg reggelizek aztán elindulok mivel még be kell ugranom kávéért.Elgondolkodtam azon amit tegnap mondott Lisa. Mivel nem tudnék kilépni az életéből, ezért muszáj lesz csak a barátjának lennem. Végülis még így is közelebb tudok férkőzni hozzá. Mikor beérek kikérem a kávémat és indulok is a suliba mert tesivel kezdünk és nekem edzésem lesz.
Beértem az öltözőnkbe ahol a srácok már javában öltöztek. Leültem az egyik padra majd én is elkezdtem öltözködni miközben hallgattam a csapattársaim társalgását. Nem igazán figyeltem, de amikor meghallottam, hogy Lisa-t emlegetik hirtelen felkaptam a fejem.
- Mi van Lisaval? - kérdeztem Acetől.
- Semmi csak éppen arról beszéltünk hogy reggel találkoztam vele és elhívtam kávézni. - jelentette ki. Na álljunk meg egy szóra. Mióta van ő ilyen jóban Lisával.
- És mégis mióta vagytok ti ilyen jóban?
- Kedvelem őt.- vont vállat. - Jófej, okos és nem mellesleg egy bombázó. - nem tetszett ahogy beszélt róla. Tudtam, hogy bírni fogják őt és hogy majd ráhajtanak de ilyen hamar?
A többiek csak egyetértően bólogattak miszerint ők is kedvelik Lisát. Mielőtt bármit is mondhattam volna bármit is belépett az edző és kiküldött minket a pályára.~~~
Edzés után elindultam volna megkeresni Lisát, de amikor megtaláltam nem volt egyedül. Logannel beszélgetett valamiről és valószínűleg valami vicces dologról mivel Lisa önfeledten nevetett miközben Logan vigyorogva figyelte őt. Elindultam feléjük és mikor megpillantottak rám köszöntek.
- Oh szia Alex.- köszönt édesen Lisa.
- Hello tesó.- intett Logan is majd lepacsiztam vele.
BINABASA MO ANG
badboy a szomszédom
Romance• ROMANTIKUS • Lisa egy flegma, szókimondó lány, akinek el kellett költöznie az édesanyjával, de az élete hamar nem várt fordulatot vett. Egy régi személy újra felbukkan, aki nem más, mint Alex Turner. Alex egy nőcsábász, beképzelt és arrogáns srác...