4. fejezet

1K 34 0
                                    

Lisa

Ma reggel nagyon izgatottan keltem fel, mivel ma van az első napom a suliban. Igazából nem nagyon érdekel, mert az előző sulimban is voltak barátaim. Szerencsére nem vagyok az a visszahúzódó lány, én inkább ami a szívemen az a számon fajta vagyok. De ha valami nem tetszik, azt nemes egyszerűséggel kimondom.

Miután kidobott az ágyam, elmentem elvégezni a reggeli rutinom. Majd vissza mentem a szobámba és kiválasztottam a ruhám.

Mivel elég meleg van ma ezért emellett döntöttem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mivel elég meleg van ma ezért emellett döntöttem. Lesétáltam a lépcsőn majd a konyhába mentem ahol már csak az öcsémet és egy cetlit találtam.

- Reggelt! -mondtam Asthon-nak.

- Neked is -mondta fáradt hangon.

- Na mi az csak nem elhúzódott az este? -kérdeztem gúnyosan.

- Haha nagyon vicces, egyébként ha tudni akarod csak videójátékoztunk a haverokkal.

- Nekem tök mindegy - mondtam majd a cetlihez léptem.

Sziasztok drágáim!

Sajnos el kellett mennem egy fontos üzleti útra. 2 hét múlva jövök addig is jó sulikezdést.

Puszi: Anya

Miután bezártam az ajtót, bementem a garázsba és már be is ültem az én kicsikémbe.

Szerencsére nincs messze a suli csak fél óra. Miközben a sulihoz vezettem max hangerőn bömböltettem a Circus-t Britney Spears-től. Mikor oda értem láttam, hogy minden szem rám szegeződött, de nem nagyon foglalkoztam vele. Csak felvettem napszemüvegem és kiszálltam az autóból. Mindenki elcsöndesült és lehetett hallani a magassarkúm kopogását. Ahogy haladtam a suli felé észre is vettem az én drága öcsikémet egy csapat fiúval. Gondoltam kicsit megszivatom. Tudom egy igazi szent lélek vagyok. Mikor oda értem köszöntem neki.

- Hello -mondtam neki, majd egy puszit nyomtam az arcára.

- Hú haver nem mondtad, hogy ő a barátnőd. Akkor talán kerültük volna ezeket a megjegyzéseket. -mondta egy fekete hajú srác.

Mire én és a tesóm is felnevettünk.

- Ti tényleg azt hittétek, hogy ő a barátnőm. -mondta Ash nevetve.

- Már bocs, de soha nem jönnék össze vele, főleg mivel akkor elég furán néznének ránk. -mondtam és is kacagva.

De a srácok nem nagyon érették a helyzetet, szóval elmagyarázta nekik Ash.

- Skacok, ő itt a nővérem Lisa. -mondta majd egy puszit nyomott az arcomra.

- Hogy mivan!?! -hangzott el egyszerre több embertől a mondat.

- Haver, komolyan egy ilyen bombázó a nővéred? Tuti, hogy minden nap nálatok fogok csövezni. -mondta egy barna hajú és szemű fiú. Azt hiszem Matt. Hallottam Ashtont beszélni vele, szerintem ő a legjobb barátja. Na mindegy.

- Na jó, fektessünk le néhány szabályt. Először is a nővérem tabu.

- Haver nemárr. -mondták szinte kórusban.

- Okeee, én azt hiszem megyek otthon tali. Sziasztok! -köszöntem majd elindultam a suli felé és bekopogtam az igazgatóhoz, aki azt mondta hogy órán megkapunk minden tankönyvet és oda adta az óra rendemet. Mikor rápillantottam megláttam hogy minden nap 6 óránk lesz. Szuper, jobb nem is lehetne. Gondoltam majd megkerestem az osztálytermem.

Mikor beléptem mindenki engem bámult, de én ügyet se vetettem rá és leültem a leghátsó padsorba. Azt hiszem ez az év is jó lesz.

SZIASZTOK!! itt a 4. fejezet is. ma még 4 fejezet fog kikerülni. puszii Lara és Emma<33

badboy a szomszédomWhere stories live. Discover now