Chapter 5

4.1K 222 5
                                    

Today, i will get your virginity.."

ජීමින් කියද්දි ජෙනීගෙ කකුල් දෙකේ ඉදන් සීතල වෙනවා වගේ ජෙනීට දැනුනා.. කෙල්ලගෙ හාට්බීට් එක එන්න එන්නම වැඩි වෙනවා..

"Are you reddy kitten??"

"y yes master.. I'm reddy.. aaaahhhh.." ජෙනීට වචන අවසන් කරන්න නොදීම ජීමින් paddle එකෙන් කෙල්ලගෙ butt cheeks වලට එකක් ගැහුවෙ ජෙනීව කෑගස්සලා.. ජීමින්ගෙ ඇගිලිතුඩු කෙල්ලෙගෙ ඉන වටේ දගකරද්දි ජෙනීගෙ හුස්ම ගන්න වේගය වැඩි උනේ කෙල්ලගෙ boobs වේගෙන් උඩ පහළ යවමින්..

"ඔහොමම ඇවිදන් යන්න.."

paddle එක පැත්ත හරවලා කෙල්ලගෙ පපුව උඩින් තියපු ජීමින් paddle එක කෙල්ලගෙ boobs වලට තද කරද්දි කෙල්ල අඩියක් පස්සට තිබ්බා..

"good kitten ඔහොමම යමු.." ජීමින් කියද්දි කෙල්ල අඩියෙන් අඩිය පස්සට ගිහින් ඇදේ වැදුනා..

"ආහ්හ්හ්.." ජීමින් කෙල්ලගෙ උරහිස් දෙකෙන් අල්ලලා ඇදට තල්ලු කරද්දි කෙල්ලට කෙදිරි ගෑවුනේ ඒක බලාපොරොත්තු නොවුන නිසා..

"අත් දෙක උස්සන්න කිට්න්.." ජීමින් කියද්දි කෙල්ල ඇගට යටවෙලා තිබ්බ අත් දෙක පිටිපස්සෙන් ඉස්සුවෙ ඇගෙන් ඉස්සිලා handcuffs එක්කම.. ජීමින් කෙල්ලගෙ අත් ඇදේ කෙලවරක රදවලා handcuffs ඇජෙස්ට් කරද්දි කෙල්ල ඇදේ උඩට ඇදිලා ගිහින් අත් දෙක හිර උනේ හෙලවෙන්නවත් බැරි වෙන්න..

කෙල්ලට දැනුනෙ කෙල්ලගෙ ඇගේ සීතල යමක් ගෑවෙනවා වගේ.. කෙල්ලගෙ ඇස් වැහිලා නිසා වෙන කිසිම දෙයක් කෙල්ලට පේන්නෙ නෑ.. දැනෙනවා ඇහෙනවා විතරයි..

"මාස්ටර්.."

"ඔව් කිට්න්.."

"ඒ ඒ මොකක්ද??" ජෙනී අහද්දි ජීමින්ගෙ මූණෙ මතු උනේ එවිල් ස්මයිල් එකක්..

"පුංචි පිහියක් කිට්න්.. ඔයා ඔයාගෙ මාස්ටර්ව විශ්වාස කරන්න ඕන.." ජෙනී බය වෙලා බව දැනුන ජීමින් සන්සුන් හඩකින් කිව්වෙ පිහිය කෙල්ලගෙ boobs අතරෙන් දාලා බ්‍රා එක මැදින් කපලා දාන ගමන්.. දෙපැත්තෙ පටි දෙකත් කපපු ජීමින් බ්‍රා එක කෙල්ලගෙ ඇගෙන් අයින් කරලා කෙල්ලගෙ බෙල්ලට නැමුනා..

ජීමින් කෙල්ලගෙ බෙල්ල කිස් කරන්න ගත්තෙ කෙල්ල බෙල්ල පැත්තට හරවලා ජීමින්ගෙ දෙතොල් වල ස්පර්ශයන් විදිද්දි..

Random (21+) PJMWhere stories live. Discover now