9+10

1.9K 132 6
                                    

MaGic Love..... Ep (9)+(10)

ရိပေါ်ဒီနေ့မှဝင်တဲ့အလုပ်က Romance ဆန်တဲ့စားသောက်ဆိုင်တစ်ခုမှာ ဖျော်ဖြေပေးရတဲ့အလုပ်....

ဖျော်ဖြေပေးတယ်ဆိုတာက မွေးနေ့။ ဖွင့်ပြောခြင်း ။ တောင်းပန်ခြင်း။ လက်ထပ်ခွင့်တောင်းခြင်း စတဲ့ဖျော်ဖြေရေးကိုပြောတာနော်....

ခုကတော့ ဖွင့်ပြောမဲ့ကောင်လေးဘက်ကနေ ရိပေါ်က သီဆိုဖျော်ဖြေပေးရမှာ...

ဖွင့်ပြောမဲ့ ချစ်သူမဖြစ်သေးတဲ့နှစ်ဦးက တစ်ယောက်ကို တစ်ယောက် ချစ်ပါလျက် အကြောင်းအမျိုးမျိုးကြောင့် တွန့်ဆုတ်ဝေးကွာနေခဲ့ကြပေမဲ့ တစ်ကယ်တမ်းလက်မလွတ်နိုင်တာ သိရမှ အခက်ခဲမျိုးစုံကို အတူရင်ဆိုင်ခြင်မိတာကြောင့် ကောင်မလေးကို ဖွင့်ပြောမှာပါတဲ့...

ဒါကြောင့် ရိပေါ်က သူတို့နှစ်ဦးတွက် ရည်ရွယ်ပေးထါးတဲ့ သီချင်းလေးက Korea Song Way back Home ဆိုတဲ့သီချင်းလေး....

ပြောပြဖို့မေ့ခဲ့လားမသိဘူး ရိပေါ်က အနုပညာတတ်နေတာဆိုပေမဲ့ Korea ဘာသာရပ်ကိုလဲ တွဲယူထားသူမို့ ရိပေါ် အတော်အသင့်ကိုပြောတတ်ပါတယ်....။

ဘာလို့လဲဆိုတော့ ဖွင့်ပြောခံရမဲ့ကောင်မလေးက koreaသူလေးမို့ပါ....

ရိပေါ် သီချင်းလေးကို အသင့်အနေထားနဲ့စဆိုတယ်.....

စဆိုစဥ်ပဲ ခန္တာကိုယ်ကလဲ စည်းချက်ညီညီ ယိမ့်နွဲ့လူပ်ရှားပြီးသား....

🎼🎤ရပ်တန့်နေတဲ့ အချိန်နာရီလေးထဲမှာ အိပ်ပျော်နေတဲ့မင်းလေးကိုလိုက်ရှာနေ....
ဘယ်လိုပဲ တားဆီးနေ နောက်ဆုံးမင်းနားမှာပဲရောက်လာ.....
ရှည်လျားနေတဲ့ ကိုယ့်ခရီးလမ်း အဆုံးသတ်ပြီး ခုပဲပြန်လာပြီ....
မင်းဆိုတဲ့အိမ်လေးဆီ ခုထပ်ပြီး ပြန်လာမဲ့ လမ်းကို ရှာနေပြီ....

ဘယ်လိုအားကုန်သုံးပြီး ပိတ်ထားလဲ ပြန်ပွင့်လာတဲ့ အံဆွဲလိုပဲ....
ကောင်းကင်မှာ ပျံသန်းနေတဲ့မင်း အမြဲတမ်းငါ့ဆီကိုပဲပြန်လာ....
ခက်ခဲစွာ လမ်းခွဲခဲ့တဲ့ အချိန်တွေရှိပေမဲ့ အရာရာဟာ ဒီတိုင်းပါပဲ....
လမ်းပေါ်မှာ အကြိမ်ပေါင်းများစွာ မင်းနဲ့တွေ့ခဲ့တယ်...
လွပ်လပ်စွာ ထားချင်တဲ့ ကိုယ့်နှလုံးသားကို ဒီလိုမျိုး မင်းဝင်လာ...
ကိုယ့်ရဲ့ခြေလှမ်းအဆုံးမှာ မင်းဆီကိုပဲ ရောက်လာနေ....တော်ပါတော့....🎤🎼

Magic Love (Complete)Where stories live. Discover now