30+31

1.9K 111 3
                                    

MaGic. Love..... Ep (30)+(31)

Yb..... Boss..အဲ... ကို.. ကိုကို ဒါ... ဒါက...

ရိပေါ် ကိုကိုလို့မခေါ်ပဲမှားထွက်မိလို့ အကြည့်စူးစူးလေးတစ်ချက်ကြောင့် အမြန် ဘရိတ်အုပ်ရတယ်။

ခုရိပေါ်မြင်နေရတာကိုမယုံနိုင်သေးဘူး...။ တစ်ကယ်ပဲ Boss Xiao က ရိပေါ်လေးကို အပိုင်တွက်ထားခဲ့တာပါပဲ....။

ပြန်စဥ်းစားကြည့်ရင် အဲ့တုန်းက ကိုကို့ကို ရိပေါ်ဘယ်လိုဘယ်ပုံနေမှန်းမသိသလို ကိုကိုလဲ အဲ့နည်းတူပဲဖြစ်မှာ...။ ဒါကို Boss Xiao က သားကျန့်ရဲ့ သတို့သားလောင်းဆိုပြီး အပိုင်တွက်ထားခဲ့တာပါလား....

ရိပေါ်ရှေ့က သေတ္တာလေးကိုကြည့်ပြီး ခေါင်းသာရမ်းမိတယ်။ ရိပေါ်ပုံလေးနဲ့ စာတစ်စောင်ရေးထားသေးတယ်။

💬 သို့ သားကျန့်....
ခုပါးပြောပြတာတွေ သေချာ ဖတ်ပေးရမယ်နော်။ သားပြန်လာတဲ့အချိန် ပါးက ဒီလောကကြီးမှာ ရှိချင်မှရှိတော့မှာ...။ ပထမဆုံးက ပါးက သားကိုအရမ်းချစ်တယ်ဆိုတာ သိတယ်မလား...။ ပါးကလဲ သားကိုအရမ်းချစ်သလို သားအနာဂတ်ကိုလဲ အလှဆုံး ဖူးပွင့်စေချင်တာ ပညာရေး လူမူ့ရေးကနေနောက်ဆုံး အိမ်ထောင်ရေးထိပေါ့...။ ငါ့သားဘေးမှာ ဆိုးတူကောင်းဘက် မျှဝေပေးနိုင်တဲ့ ကောင်းမွန်တဲ့အဖော်မွန်ကောင်းတစ်ယောက်ရှိစေချင်တယ်။ ဒါဟာ တသတ်မှတ်တည်း မိန်းခလေးဖြစ်ရမယ်မဆိုလိုဘူး...။ ပါး ဓာတ်ပုံထဲက ကောင်လေး ဝမ်ရိပေါ်ကို သားကျန့်ရဲ့ သတို့သားဖြစ်စေချင်တယ်။ ဖြစ်လဲဖစ်ရမယ်။ ပါး ရဲ့နောက်ဆုံးဆန္ဒပါ။ ပါးသားကို ဘယ်သောအခါမှ ချုပ်ခြယ်ခြင်း ဖိအားပေးတါတွေမလုပ်ခဲ့တာ သားအသိဆုံးပါ...။ ခုတစ်ခါတော့ ပါးရဲ့ပထမဆုံး တောင်းဆိုခြင်းနဲ့ နောက်ဆုံးဆန္ဒက ဝမ်ရိပေါ်လေးကို သားလက်ကိုလက်ထပ်ရမယ်။ အကြောင်းပြချက် ပါးမပေးတော့ဘူး ရိပေါ်လေးနဲ့သားတွေ့တဲ့အခါ အချိန်က သားကိုသိမြင်စေပါလိမ့်မယ်။ ပါး ဘာကြောင့် သားအတွက် ရိပေါ်လေးကို အိမ်ထောင်ဖက်ဖြစ်စေချင်လဲဆိုတာ...။ ဒါကြောင့် ပါးဆန္ဒကို လိုက်လျောပေးနိုင်မယ်လို့ ပါးယုံကြည်ရင်း စိတ်ချစွာ ထွက်သွားပါရစေ.....
ဖြည့်စွက်..... ဓာတ်ပုံထဲက ကလေးက ဝမ်ရိပေါ်ပဲသား... သားလက်ခံမယ်ဆိုတာ ပါးယုံကြည်တယ်....
ချစ်သော ပါး.....💬

Magic Love (Complete)Where stories live. Discover now