2.9 son şarkı

16 3 0
                                    

🎶

Bir sonra ki bölüm final.
---

"Hadi hadi hızlı ol!" Genç kız hemen başını salladı ve çantayı aldığı gibi dışarı çıktı.

Pikniğe gidiyorlardı, ilk defa.

Torbaları arabaya yerleştirirken bagajın kapağını kapattılar ve arabaya bindiler.

İkisi de heyecandan ne yapacaklarını bilmiyorlardı.

"Çok güzel!!" Genç adam kıza bakarak yavaşça gülümsedi.

Arabayı çalıştırırken genç kız radyoyu açmış çıkan şarkılarla birlikte ya eşlik ediyor ya da dans ediyordu.

Cihangir ellerini direksiyona vurup ritim tutarken Güz sanki bateri çalar gibi şarkıya eşlik ediyordu.

"İncir reçelini aldın mı??" Cihangir gözlerini açıp kapadı. Bu evet anlamına geliyordu.

"Aktay var ya uff yani şu sese endama bak!" Güz Aktay'ı överken Cihangir'in aniden ona bakmasıyla kahkaha atmaya başlamıştı.

İkisi de biliyordu. Öylesine söylediğini.

"Ya uf Cihangir daha hızlı sürsene hem boş yol ne olacak sende?" Cihangir hafifçe gaza basarken 100-120'ye doğru gidiyordu.

Güz pencereyi açarak bağırırken Cihangir elini Güz'ün bacağına koydu.

"Hadi gel düşeceksin bak!" Sesini duyurması için bağırmak zorunda kalırken bir andan da önüne bakmaya çalışıyordu.

"Neden çıkamıyoz yarına?" Şarkı sözünde ki gibi de yarına çıkamamışlardı.

Cihangir Güz'ü içeri çektikten sonra karşısından gelen arabayı görmemiş kaza yapmıştı.

Geçirdiği tramva yüzünden nerdeyse hayatının yarısını unuturken belirli kişileri hatırlıyordu.

Güz'ü unutmuştu.

---

 İkigai / Texting {Nunca te olvidaré}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin