|\
\---
08.12.2015
Genç kız elinde ki bezle bütün masaları güzelce temizlerken saat sabahın 8'iydi.
Bir anda açılan kapı ve içeriye giren soğuk hava onun kafasını kaldırıp kapıya bakmasına neden oldu.
İçeri giren genç adamı tanıyor gibiydi. Kaşları hafifçe çatılırken adam gülümseyerek yanına geldi.
"Selam, Güz'dü değil mi?" Yavaşça kafamı sallarken gelen aydınlanma ile elimde ki bezi hızlıca bıraktım.
"Cihangir... Değil mi?" Adam gülümseyerek kafa salladı. Aklına dün gece geldi.
Dün akşam*
Kız Instagram da dolaşırken bir anda karşısına çıkan hikayeyle durdu.
Hemen cevap yazarken çocuğun burcunun Akrep olduğunu iddia etmişti.
Çocuka kıza eğer doğru bilirse kahve ısmarlıyacağını söylemişti.
Ve sonuç olarak genç kız doğru bilmişti ama kızla aynı şehirde olmadıkları için Cihangir'in geleceğini söylemişti.
*
"Peki o zaman, bana bir tane White chocolate mocha kendine de istersen eğer..." Ellerini açıklamaya çalışır gibi kaldırırken kız gülüp hızlıca başını salladı ve içeri girerek 2 tane kahve yaptı.
Adamın karşısına oturdu ve ikisi birden konuşmaya başladılar.
Sonra günler haftaları, haftalar ayları, aylar yılları kovaladı.
Bir kahvenin sahiden 40 yıl hatırı oldu...
Ama aslında bilmiyorlardı ki kahvenin eskiye dayandığını.
09.01.2022
Üşümüş ellerini birbirine sürttü ve hızlıca bulduğu ilk kahveciye girdi.
Hemen sıraya girerek bir kahve söylerken beklemeye başladı.
İçeride ki buram buram kahve kokusuna karışan başka bir koku soluduğunda hızla gözlerini açtı.
Aynı onun gibi kokuyordu. Karşısına konan kahveyle elini kahveye uzattı ama onunla beraber uzanan başa bir el vardı.
Kafasını yan tarafa çevirdiğin de gördüğü yüzle olduğu yerde kalırken gözlerini yavaşça kırptı.
Genç adamın kalbi bir anda hızlanırken yavaşça yutkundu. Gelen koku ona çok tanıdık geliyordu ama hatırlamıyordu.
Derin bir nefes aldı ve kadına doğru döndü.
"Buyrun siz alabilirsiniz.." kadın hareket dahil edemezken 2. Bir kahve masanın üstüne bırakıldı. Adam yavaşça gülümseyerek kahveyi aldı ve kadına son bir kez daha baktı, güldü.
Arkasını dönerek kafeden çıkarken kadın bir anda ağlamaya başladı.
Herkes kadına dönerken kadın kahvenin parasını bıraktı ve kahveyi alarak dışarı çıktı.
Hala aynı kahveyi seviyor.
Dışarıda sağanak şekilde yağış varken kadın bütün sokakları dolaşmaya başladı.
O gün onu son görüşü oldu. O gün onun son kez kokusunu duydu.
9 ocak başlangıç ve bitişti.
Kalpler son defa birbiri için attı.
Kadın'ın yüreği adam da kaldı, adam bütün her şeyi unuttu.
-
"Bana son kez öyle gülüver, yüreğimde sende kalsın."
----
Tesekkurler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkigai / Texting {Nunca te olvidaré}
Novela JuvenilSiz: Nunca te olvidaré... (00.28) --- seni sevmek en sevdiğim şarkıyı tekrar tekrar dinlemek gibiydi.. Bazen ağlatırdın, bazen çıkardın tesadüfen karşıma Öyle işte... Bazen unutmak isterdim ama sonra en sevdiğim sendin, her zaman ki gibi... Zaten...