2.8 final

593 34 27
                                    

Ve geldik mi enn korkulan bölüme?

Bu arada korkuyorum derken gerçekten çok ciddiydim. Az önce bölüm taslağına baktım ve yeniden nefesim kesildi. Ha bir de bölüm yazarken sürekli kontrolü kaybetmem ve olacakların, yazılan şeylerin kendi kendine oluşması beni bin Kat fazla korkutuyor.

Ve keşke tek sorunum bunlar olsa fkmfkflf
Günlerdir bu bölümü nasıl yazacağımı düşünerek kafayı yiyordum ve en sonunda fark ettim ki stresten yüzümde sivilceler çıkmış ve kilo vermeye başlamışım...

Umarım bu kadar stres olmama değer bir bölüm yazabilmişimdir

...

" Hyunjin sen aptal mısın!!"

Chris elindeki gazeteyi Hyunjin'e doğru sallayarak hesap soruyordu.

" Ne yaptım ki hyung?"

Hyunjin'in işlediği cinayet tüm gazetelerin ilk sayfasına çıkmışt. Tüm ülke tarafından tanınan önemli bir iş adamını buz pateninin metal kısmıyla döverek öldürmüştü.

" Bir de soruyor musun cidden? MASUM BİR ADAMI ÖLDÜRDÜN!"

" O Adam masum değildi, yaşamayı bile hak etmeyen piçin tekiydi!"

" Adamın tek bir sicil kaydı bile yok lan! Masum olmadığına hangi skime dayanarak karar veriyorsun it! Ayrıca neyin kötüsünden bahsediyoraun lan sen? Kime göre ,neye göre kötüydü?"

" Eğer kendi çocuğunu sevmemek suç olsaydı, o sktiğimin sözde adamı çoktan müebbet yemişti Chris!"

Chris elindeki gazeteyi loş sarı ışıkla aydınlatılmış odanın bir köşesinde fırlattı.

" Sanane lan Sanane! Ister sever ister sevmez. Kendi çocuğu değil mi! Sana mı kaldı? Şimdi o adamın kızına göre en kötü sensin,biliyorsun değil mi?"

" Ne olacaktı peki sonra?  Senin gibi tanıştığı ilk çocuğun peşine düşüp mafya olacaktı belki de? Düşündüm mü hiç bunu. Aptal bir baba rolü bir çocuğun hayatını ne kadar değiştiriyor farkında mısın sen? Ayrıca hepimiz zaten bir başkasının gözünde en kötüsüyüz."

Hyunjin nefesini düzenlemek için sustuğunda söylediği kelimelerin ne kadar ağır olduğunu fark etti. Şimdi kendini tıpkı Felix gibi hissediyordu, demek ki o da farkında olmadan yapıyordu... ' Özür dilerim Felix. Özür dilerim sevgilim.' diye geçirdi içinden.

" Bak beni yalnış anlama. Lafım sana değil, sadece... Özür dilerim tamam mı? Bir anda ağzımdan kaçtı. Ama sadece bir kaç saniye düşün, o baban denen herif, sağdan soldan çocuk toplayıp dilendirmek yerine düzgün bir iş bulup sana karşı iyi bir baba olsaydı. Belki de belinde bir silahla geziyor olmazdın. "

" O it evrenin içindeki hiç bir gerçeklikte iyi bir baba olamazdı, ne bana ne de bir başkasına. Ama iyiki Şerefsizin tekiydi ki gerçek ailemi, sizleri bulabildim! "

Chris başını tavana doğru kaldırdı, sesli bir nefes aldı, gözlerini kapattı ve zihnindeki düşünceleri yeniden toparlamaya çalıştı.

" Seni de kaybetmek istemiyorum Hyunjin. Duydun mu beni? Seni de Changbin ve Beomgyu gibi kaybetmek istemiyorum bu yüzden dengesiz davranışlarına bir an önce son ver. En ufak bir hareketin bile sonunu getirebilir."

Chris kollarını iki yana doğru kocaman açtı ve sıcacık bir gülümseme sundu karşısındaki genç'e.

" Sarılalım mı? " Hyunjin' de kocaman gülümsedi, kollarını açtı. Başını evet anlamında salladı ve küçük küçük adımlar atarak Chrise yaklaştı.

Ice Mafia ~HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin