11

20 4 2
                                    

Skraidyti lėktuvais teko ne kartą, tačiau nei viena kelionė lėktuvų neturėjo pozityvių prisiminimų apie ją.
Na, bet spėju, apart šios.

Daviano sprendimu, mes sėdime pirmojoje klasėje. Sakydama mes, turiu omenyje save, Davianą, šiknių Džeiką ir mylimąją Alisą.
Alisa nepaleido mano rankos, taip net nesuteikdama progos Džeikui sėdėti šalia jos. Jis šį norą įgarsino važiuojant mašina iki oro uosto.
Sėdynės buvo be galo patogios. Davianas išrinko ir kažkokį filmą, kuris neleistų įsivyrauti nejaukiai tylai.

-Alisa, papasakok apie save, - Džeikas pasakė sėdėdamas Alisai iš dešinės. Juos skyrė praėjimas link piloto kabinos.

-Užsičiaupk, - Alisa burbtelėjo. Tai privertė mane nusišypsoti.

-Primink man, kiek tau metų? - Džeikas nustatė susidomėjusį veidą ir spoksojo į Alisą. Ši giliai įkvėpė.

Iš mažos kuprinėlės išsiėmiau ausinukus ir įteikiau juos Alisai, kuriuos ji priimė lyg tai gelbėtų jos gyvybę.
Tai kiek suerzino Džeiką, tačiau jis atsirėmė į sėdynę ir susidomėjo telefono turiniu.
Mano dėmesį patraukė Davianas, kurio žvilgsnis stebėjo mane. Net sutikęs mano žvilgsnį jis nepasimetė. Jis tikriausiai galvoja, kaip jam teks su manimi ištverti visą šią kelionę.

    Daviano pozicijos.

Leila beprotiškai graži. Į tai visai nekreipiau dėmesio anksčiau, tačiau šiandien ji atrodo pritrenkiamai.
Jos rudos akys žiba iš smalsumo, pūsta suknelė pabrėžia išlenkimus, o plaukai lengvai krinta ant jos pečių.
Džeikas varvina seilę dėl Alisos. Pasižadėjęs sau, jog ši jam atsiduos kelionės metu. Jis net užsakė kambarį, kuriame bus jie du, o kad Alisa tikrai užeitų į kambarį, jis sukūrė kažkokį planą.

Leilos aš nepažįstu, bet kiekviena save gerbianti mergina negulės su svetimu vaikinu vienoje lovoje. Leila ne tik save gerbianti, bet ir savimi pasitikinti mergina. Na, bent jau taip atrodo.
Mudviejų kambaryje lovos dvi, atskiros.
Su ja turiu sutarti gerai. Pusę metų Leila - mano žmona.

     Leilos pozicijos

Nepatenkinta suraukiau nosį ir atsirėmiau į kėdę. Atsibodo.
Alisa saldžiai miega man pašonėje. Vaikinai taip pat snūduriuoja, o manęs miegas neima.
Atsistojau ir šiaip ne taip pralindau pro miegančią Alisą. Tualetas jau kelias valandas manęs laukia.

Po visų tualeto reikalų, grįžau prie Alisos, tačiau vaizdas privertė mane susiraukti. Alisa vis dar saldžiai miegojo, tačiau šalia jos - Džeikas. Jis taip pat snaudė, parėmęs galvą į priešingą pusę.

-Sėsk, - Davianas suburbėjo, kadangi aš jam užstojau filmą, kuris jį dabar jau domino.

-Ką ten veikia Džeikas? - susiraukiau, iš principo nepasijudindama iš vietos. Tačiau baimė, jog lėktuvas sujudės, vertė laikytis mane už kažkokių staliukų.

-Dieve, Leila. Koks skirtumas. Sėsk, - Davianas akivaizdžiai parodė savo nepasitenkinimą.

Būtent šią akimirką lėktuvas smarkiai trūktelėjo atgal ir dėl šio judesio mano kojos atsisakė laikyti mane pririštą prie žemės. Mano užpakalis susidūrė su grindimis.
Davianas šoktelėjo iš kedės ir tuojau nužvelgė mane prigulusią ant žemės.
Jo veide atsirado nedidelis pašaipus šypsnis, tačiau jo ranka vis tiek išsitiesė manęs link.
Susiraukiau ir savo pačios pastangomis atsistojau. Džeikas viena akimi į mus spoksojo, o Alisa net nepajuto kas įvyko.

-Kas čia nutiko?- susiraukiau. Davianas kiek atsiduso patraukdamas ranką.

-Greičiausiai oro gūsis. Nieko neįprasto. Sėsk prie lango, - vaikinas paragino.

Dėl šito, antrą kartą prašyti nereikėjo.
Įsitaisiau Daviano dar šiltoje kėdėje. Žvilgtelėjau į ekraną, kuriame rodomas filmas buvo toks svarbus Davianui. Na, žinoma. ,,Penkiasdešimt Pilkų Atspalvių'' yra būtent tai, dėl ko Davianas susinervintų.
Nusisukau nuo savo trumpalaikio vyro. Su juo, laikas slenka itin lėtai. Nežinau kaip man teks ištverti visą pusmetį. Aš jį jau nervinu.

Buvau teisi sakydama, jog jis bus fuck boy, tačiau vienintelis jo pliusas mano akyse - Alisa pažįsta Davianą. Nors jie ir miegojo kartu, aš pasitikiu Alisa.
Jei ji pasitiki šiuo vaikinu, jei ji su juo bendrauja, tai reiškia, jog galbūt jis išties nėra toks blogas, kokį matau aš.
Bet aš turiu jį nuliūdinti - savo požiūrio į jį, į Davianą, aš keisti nežadu.

Nesvarbu, jog jis yra gražus šiknius.

Six Months 📌Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt