Yaşanıyor 🥀

69 25 109
                                    

Günlerden Pazartesi;

1yıl önce

-(Arda)Bartu yavaşla ! Kaza yapacağız !

-(Bartu)Lan durdurabilsem durduracağım değil mi ? Demek ki durduramıyorum ! İnternetten araştır fren tutmuyor !

-(Arda)Tamam bak şimdi diyor ki-(ablası bir link gönderir)

- (Bartu)Ya yine sevgilinle mi mesajlaşıyorsun ya cidden inanamıyorum sana !

-(Arda)Lan sevgilim mi var benim ablam mesaj atmış her neyse bak fireni R 'ye kadar çekecekmişsin .

- (Bartu)Lan araba araba değil kütük sanki ! Boşuna milyarları bayıyoruz bu arabalara !

- (Arda)Ee arabalar sahiplerinin özelliklerini dikkate alıyorsa arabanın ne suçu var ki ?

-(Bartu)Hahaha çok komik !

-(Arda) Neyse hadi taksiye binelim de eve gidip ablamın gönderdiği linke bakalım .

5 saat sonra ..

-(Arda)Ya ablacığım ne var gelsen ?

- (Yeliz)Olmaz Arda aa işim var diyorum! Yarın pijama partisi yaparız olmaz mı ?

- (Arda)Ben sana bir teklifte bulunayım. Yarın matematik problemi çözelim-

(Arama sonlandırıldı)

-(Bartu)Ben senin müthiş fikrine inanamıyorum ya ben bıktım matematik probleminden sen bıkmadın herkese matematik problemi demekten !

Kaç saat geçti sonunda ablasının gönderdiği o linke bakmayı akıl etmişlerdi ama bilmiyorlardı ki bu link onları çıkmaz bir oyuna sürükleyecekti ..

-Bartu sen de yükle bir oyun atmış Yeliz .
(1. Yasaklı kelime )

Ölüme son 4 dakika
Yalandır oğlum dünyanın bilmediği şeyi dandik para avcısı bir uygulama mı bilecek ?

Arda bunun gerçek olduğunu biliyordu . Ablası bu konularda ustaydı ve yalan yanlış bir uygulamayı hayatta atmazdı . Sadece Arda ,kendini ve Bartu'yu bu yalana inandırmak istemişti o kadar .

Ölüme son 1 yıl
-(Bartu)Ay yapımcılar bana acımış sen daha zekisin seni biraz daha yaşatalım demişler .d

-(Arda)Ahaha çok komik çok güleceğim vardı ama gülmeyeceğim . Neyse acıktım ben film aç da ben mısır patlatayım .

Bartu kaya'nın anlatımıyla;

Arda nerdesin ? Lan öldün mü kaldın mı belli değil!
Son 18 saniye kaldı
Ölmedin değil mi ?
Ben bu düşüncelere dalmışken bir taş sesi geldi koştum . Mutfakta kanlar içinde yatmış arkadaşım duruyordu , saate baktım 4 dakikayı 3 saniye geçmişti . Demek ki bu uygulama doğruydu . Peki 1 yılda ne yapacaktım ki ?
1 yıl kime yetecekti ki ?

Siren Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin