Korku Mu? Ölüm Mü? Dehşet Mi? 🥀

8 5 2
                                    

Çok yorulmuştuk , bizimle beraber bir parçamızı daha toprağa gömmüş veya gömmeliydik . Peki biz bu oyun yüzünden daha kaç parçamızı daha toprağa gömmeliydik ? İşte o gün hayatım değişti , bir kapkaççı sayesinde ..

O gün o adamda bir şeyler seziyordum , boş ver takma kafana diyip beynimde ki o gürültüyü susturmaya çalıştım . Bi anda omzumda bir hareketlilik hissettim . Kaçış o kaçıştı , çok hızlı koşmama rağmen kapkaççıyı yakalayamamıştım . İşte o gün o polisi aramamla hayatım değişti ..

-Merhabalar ben bir ihbarda bulunmak istiyorum.
-Evet dinliyorum . Bu ne tür bir ihbar olacak acaba ?
- kapkaç olayı, bugün saat 14.01 civarlarında çantam çalındı .
-Adr-
-Zübeyde hanım mahallesi 3. Sokak
-Yüzünü görebildiniz mi ? Robot resmini çizdirebilir misiniz ?
-Gördüm , ancak ne yazık ki oraya gelme ihtimalim yok-
-Telefon aracılığıyla tarif edebilir misin ?
-Yaklaşık 18-19 yaşları civarında, esmer, yeşil gözlü , siyah kısa saçlı, ve az bi sakalı vardı ve uzun boyluydu .

○●○●○●○●○●○●○

Aradan kaç ay geçmişti ancak o kapkaççı hala yakalanamamıştı . Korku insanda derin iz bırakan bir duyguydu, kapkaççı kaç aydır korku ve dehşet içinde yaşıyordu . Ölümle burun buruna gelmişti ve artık herşey den daha çok ölümden korkuyordu , bunu 18 yaşında öğrenmişti, ölümün ne kadar feci olduğunu..
Her türlü hastalıkla başa çıkabilirdin sadece ölümle başa çıkamazdın ...

Siren Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin