Yeni dünyada ilk gün 🏹

1 0 0
                                    

Arda eve geldi . Suçlular ise onun evden çıkıp suçlulara bir adım daha atmasını istiyordu . Suçlular artık özgürdü .
Bir cesedi saklamaya çalışmayacak , onun reklamını yapacaklardı . Arda evden her uzaklaştığında bir suçlu onun peşinde olacaktı. Arda'nın haberi olmasa bile..
3 saat sonra ..
Boş boş oturmaktan sıkılmış ,kafasını dağıtmak için televizyonu açmıştı :
"Gülün , ağlayın gün gelecek gülemeyeceksiniz ağlayamayacaksınız . Belki size her şeye gülen , ağlayan dicekler ama emin olun ağlamadığınız gülmediğiniz zaman da size duygusuz diyecekler . Zaten gün gelecek ne kadar gülüp ağlasanız bile size hiç gülmemiş , hiç ağlamamışsınız gibi gelecek . Unutmayın ölürken bile ağlayamıyoruz . En acı günümüzde bile ağlayamıyoruz . Demem o ki ya erken ya geç . Gün gelecek başkalarının gülüşleriyle yaşayacaksınız . Başkalarının ağlamalarıya ağlayacaksınız .. ve kendi kimliğiniz tamamen ortadan kaybolacak.. " Acaba dedi bu bir işaret mi ?
Yemek yapması gerekiyordu . Markete gitmek için montunu giydi, her zaman yanında olan silahını aldı ve yola koyuldu .Biliyordu , bu hayat artık suçluların hayatıydı ve kendini koruması gerekiyordu .
Arda onu takip edenleri görmeden yola devam etti .
Markete girdi ve uzun süre dışarı çıkmamak için ;
"10 tane süt
3 nişasta
5 paket çay
5 paket kakao
Abur cubur
4 ekmek
5 litre su
Ve birkaç meyve "
"340 lira. " Ne ara bu kadar pahalanmıştı her şey öleli ?
Marketten çıktı, biliyordu evden ne kadar uzaklaşırsa o kadar tehlikedeydi .
Bir el boynunu sıktı .
"Seni buldum"

Siren Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin