31 Aralık ..
Evden çıkmayacaktım . Evden çıkmazsam ölemezdim.
İç sesim : Lan salak her türlü ölücen zaten neyin kafasındasın ? Ne yaşıyorsun ?
Nasıl ölebilirdim ki ? Dışarı çıkmadığım sürece ölmek imkansızdı .
Saat 18.03
-Alo Derin gelebilir misin ?
-Abi avukatlık birosuna gitmem gerekiyor .
- Derin belki de beni bugün son defa görebileceksin , hadi Yeliz ablan gibi yapma bak Arda'yı son defa canlı bir şekilde görecekti , gelmedi .
-Abi ne saçmalıyorsun bak seni çok seviyorum ama ölümle şaka olmaz . Ayrıca benim işlerim var. Nasıl geliyim?
-Nolur abicim hadi ya 5 dakika sonra gidersin nolursun ?
-Tamam abi geliyorum .
1.30 saat sonra ;
(Kapı çalar )
-Şükürler olsun gelebildim . İstanbulun trafiği de çekilmez arkadaş. Abi bir şey söyleyeceğim İzmir 'e taşınalım mı ? Orada yaşarız , hem ulaşım da kolay ?
-Abicim bakalım ben o zamana kadar yaşar mıyım ..
Bartu kendini ağlamamak için zor tutuyordu ama biliyordu naparsa yapsın ölecekti , bir şey olacaktı ve bu onu ölüme terk edecekti . Derin her şeyden habersiz abisine kızmaya devam ediyordu . Oysa Bartu onu buraya vakit geçirmeleei, son kez Derin'i görebilmek için çağırmıştı .
-Ya abi ne biçim konuşuyorsun ya bak telefon da da böyleydin bir hastalığın mı var senin ?
-Yok Derincim neyse biz bu konuyu kapatalım . Film izleyelim mi ?
-Abi gitmem lazım. Hani beş dakika kalıp gidecektim ?
-İyi Derin tamam git . Ama mezarıma da gelme !
-Abi ne saçmalıyorsun ya iyi be gidiyorum !
Bartu Derin'i yolcular ve kapının önünde ağlamaya devam eder , Derin de apartmanın o soğuk yerlerine oturmuş sesini duyurmadan ağlar ,aralarında sadece çelik bir kapı vardır o kadar . Ama Derin her şeye rağmet gitmek istiyordur .pn beş dakikanın sonunda ikisinin de sesleei kesilir ve Derin merdivenlerden aşağı bir çelik kapıya bir göremediği abisiyle vedalaşır ve yola koyulur .
34 dakika sonra..
N'oluyor !
Deprem var !
Kaçın !Merdivenleri inmemem lazımdı biliyordum . Ama ölüme bu kadar yaklaşmışken belki de kaçmayı başarabilirdim .
Aşağı indim evden uzaklaşmak için yola doğru hızlıca koştum, son duyduğum ses ise korna sesiydi .Kamyonun korna sesi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siren
Mystery / Thriller1. KISIM AÇIKLAMASI 🥀 Bir tür oyun muydu karderimizi belirleyen... Bir trafik kazası Bir ölü , bir suçlu Ya suç aslında masumlarınsa ? Ve onlarca yaya .. 1-2-3 siren sesi , kalk ve uyan masum gibi görünen ölü ve suçlular. Mezarınızı kazma vakti...