İstemeden de olsa mantığını dinlemişti ve mantık 2 - 0 öne geçmişti suçlanmak istemiyorsa suçlayıcı nedenler üretmemeliydi , aynı özür dilemek istemiyorsa özür dilenecek bir davranışın yapılmaması gibi ...
Hapishaneden çıkınca ...
Gece 03.00 ' tü kapkaççının telefonundan bir ses öttü , ilginç olan ise bu ses onun kullandığı seslerden biri değildi , telefonuna bakıp bakmamakta kararsız kaldı ama ne derler ne kadar arafta kalsanda sonuçta korktuğun şeyi yaparsın . Sonunda kararını verdi ve telefonun yanına gitti , kapkaççı daha telefonun açma tuşuna basmadan telefon açıldı ve diğer tüm bildirimler bir anda kayboldu -o bildirim hariç - mesaja tıkladı ve karşısına ;
-KONUM GÖNDERİLDİ -
GEL .Bu neydi şimdi? Gitmeli miydi? Gitmese hiçbir şey kaybetmezdi ama gitse?
Arakfta kalmıştı gitmeli miydi? Ama neden gecenin bu saatinde bir mesaj yollanmıştı? Bir mesaj daha geldi hiç düşünmeden bildirimi açtı .
Bilinmeyen numara ;
BelirsizBakıyorum ki karar veremiyorsun , neden? Sana kötü birşey yapmamdan mı korkuyorsun?
Konu şuan bu değildi neden çevrimiçi yazısı yoktu da belirsiz yazısı vardı? Belirsiz diye bir yazı hiç karşısına çıkmıyordu ve whatsapp 'ta böyle bir özellik yoktu . Peki neden böyle bir şey yazmıştı?
Gitmeyecekti son kararıydı , gidip te kendini tehlikeye atmaya hiç niyeti yoktu .5 dakika sonra zil çaldı , kapkaççı ilk başta korkup açmadı daha sonra annesinin sesini duydu .
-Oğlum benim aç kapıyı .
İyi de annesi onu böyle çağırmazdı ki o hep ;
"Oğlum uyuşuk oğlum gelip açsana ayaklarım uyuştu " diye çağırırdı .
Ama belki ... Gerçekten de annesiydi yaşlı kadını böyle ayakta dikemezdi ya? Şansına kapısında delik de yoktu kim olduğunu anlayamamıştı . Tekrardan ses geldi ;
"Oğlum açsana kapıyı , çok yoruldum! " Annesi bu kadar sert konuşmazdı ve sanki bu ses .. Tam böyle düşünüyordu ki dıtdıt diye bir ses geldi sanki bu bir ses kaydedici cihazından geliyordu kapıyı açamazdı . Kapının ardında ki şahıs mı artık ne denirse anladığını anlamış olacak ki kapıyı kırarcasına yumruklamaya başladı ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siren
Mystery / Thriller1. KISIM AÇIKLAMASI 🥀 Bir tür oyun muydu karderimizi belirleyen... Bir trafik kazası Bir ölü , bir suçlu Ya suç aslında masumlarınsa ? Ve onlarca yaya .. 1-2-3 siren sesi , kalk ve uyan masum gibi görünen ölü ve suçlular. Mezarınızı kazma vakti...