Bir Virüs Stoplazması 🥀

15 6 1
                                    

Bir güneş daha doğdu ve ben güne tekrar başladım
Bir güneş daha battı ve ben yine karanlığa gömüldüm
O güneş bir daha doğmayacak şekilde battı ve ben sonsuza dek karanlığa gömüldüm .

Ağlamak bir efsaneydi artık . Efsaneyi yazan biri vardı ve onun izni olmadan efsaneyi degiştiremezdin . Değişmezlik içinde yok olur giderdin ..

5 yıl sonra ...

Derin ölmüştü sırada Yeliz vardı bunu başlatan bir nevi Ysliz ve Arda'ydı aslında ama şuan hayatta olan o dört kişiden sadece bir tanesi hayattaydı..

Ahmet akça 'nın güncesinden ;
Ölüme son 13 yıl ...
Ya bu oyunu kim oynuyor böyle ?
Çabuk bu oyunun kurucusunu bulun ve bana getirin ! Çabuk dedim !!!!

1 yıl sonra ....

ÖLÜMCÜL ATEŞİN ÖNDE GİDEN KURBANLARI

1 yıl önce ölümcül ateş adlı oyunun yüklenmesinin ardından belirli bir süre sonra 207 kişi hayatını kaybetti . Şuandan itibaren bu oyuna el konulmuştur .

Memurlar ve dedektifler bu oyunda kamera olduğunu ve telefonumuzu yanımıza aldığımız her an fotoğrafımızın heryerde yayınlandığına kanaat getirildi .
Ünlü doktor Mustafa bu oyunun psikolojik olarak olumsuz yönde etki gösterdiğini savundu . Bu tehşisten sonra geriye kalan 500 kişiye aşkın kişi psikolojik destek almaya başladı .

Ünlü memur Ateş karabağ bu oyun yüzünden 3 gün önce vefat etti ..

Vefat etmeden önce ise şunu belirtti "oyunu yükleyenler ,siz hala izleniyorsunuz !" Bu haberi duyan herkes panik içinde . Evinize gelen kargoları açmayın . Direk yakın . Çünkü içlerinde çip bulunuyor . Ve sizi her an öldürebilirler. Dendi .

Ateş mi ölmüş ! Oyunun yok olma sırası bende ya oyunu kurtaracağız ya öleceğiz !

Siren Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin