Kaçma Şansın Varken Kaçmayı Dene 🥀

11 5 2
                                    

Kapı sesinin ardından 5 dakika geçmiş , ses kesilmişti . Normalde kapkaççının rahatlaması gerekiyordu ancak bu durum kapkaççıyı daha da ürkütüyordu ama bir şey kesinleşmişti kapının ardında ki ses annesi değildi . Annesi ünlü bir kişilikti 90ların vazgeçilmez seslerinden biriydi onunla alakalı her bir durum internette yayımlanırdı . Camdan bir tıkırtı geldi, kapkaççı rüzgardan geldiğini düşünerek umursamadı .
Camdan tekrardan ses geldi "oğlum ayakkabılarını dışarıda bırakmışsın koş al ayakkabılarını ben markete kadar gidip geliyorum ." Artık kim yapıyosa kapkaççıya şaka yapıyordu , kapkaççı durumu ciddiye almadan internete girdi tam o anda annesinin görüntüsü kalbinde ki o atışı durdurdu ;

DOKSANLARIN ÜNLÜ SESİ RAHİBE 'NİN ACI ÖLÜMÜ

KONSERİNDEN ÇIKARKEN ARABAYI KULLANAN SARHOŞ GENÇ RAHİBE 'NİN ÖLÜMÜNE SEBEP OLDU ..
OĞLU Çakırdan hala haber yok .


İyi de Çakır'ın annesi ölmüştü onu kandıran kimdi ?
Camın arkasında saklanan o kişi nereye gitmişti ?
Çakır'dan ne istiyordu ?

Aradan 1 saat geçmişti ve artık gelmeyen o seslerden dolayı Çakır rahatlamış , kendini güvende hissetmişti . İçinde ki bu huzurla uyumak için odasına gitti tam o anda koridordan ayak sesleri yükseldi Çakır odasının kapısını kapatarak kitledi . Şimdi ne yapacak nereye gidecekti ? Koridorda dolanan adam kapıya yaklaşmıştı , Çakır nereye gideceğini düşünürken yerde parıldayan bir şey gördü . Ne olduğunu anlamak için o nesneye doğru iyice yaklaştı Çakır yaklaştıkça o parlak cisim geriye çekiliyordu . Çakır kapıyı daha sıkı kitlemeye çalıştı ama bildiği tek şey şuan bu odanın içerisinde bir şeytan dolanıyordu ve Çakır ne yapmak isterse istesin ölümü erteleyemeyecekti . Çakır 'ın şu dünyada korktuğu tek şey ölümdü ve bugün o korkusuyla yüzleşecekti , yanlışlıkla anahtarı ters yöne çevirdiğini farketti tam kitlemeye çalışırken kapı açıldı , Çakır refleks olarak geriye çekildi kapının ardında ki o kişi artık kapının önündeydi Çakır'ın kaçacak hiçbir yeri kalmamıştı yüzüne bakmadan direk elinde ki o parlak cisme baktı ve o bir "bıçak" tı .
"Beni tanıdın mı " dedi ses " hem anneni öldüren hem de çaldığın çantanın sahibinin abisi "

Tüm sesler kesilmişti , ışıklar sönmüştü ve o evin sahipleri bir daha asla o ışıklara dokunamayacaklardı .

"Arkanızdan gelen ışıklar koşmak için değil , yolunuzu aydınlatmak için var.. "

Bu söz de efsanelere karışmıştı bir ışık görünce meğerse kaçmak gerekiyormuş . Ama Çakır bunun farkına çok geç varmıştı ..

Siren Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin