Kate stapt door de grote automatisch openende deuren van het gebouw. Waarom zouden ze voor een job als LO leerkracht op een basisschool moeten solisiteren in zo een groot gebouw? vraagt ze zich af. Ze kijkt even rond naar al de mensen in de chique pakken met een hun leren zwarte werkkoffertjes. Ze voelt zich heel klein met haar normale jeansbroek, witte t-shirt en een tote-bag tussen al die mensen. Na even rond te kijken ziet ze achter al die chique mensen de balie staan en stapt er naar toe.
"Hello, ik ben hier om te solisiteren voor LO leerkracht" zij Kate enthousiast. De mevrouw achter de balie kijkt haar verward en moe aan. "Naam" Zegt ze. "Kate, Kate Cooper". De ogen van de vrouw met het naamplaatje Patricia gaan wijd open "Je mag naar kamer 225 Op het tweede verdieping gaan De baas is al aan het wachten op jou"zegt ze opeens met een zo vriendelijk mogelijke stem terwijl ze naar links wijst naar de lift. Kate kijkt haar vragend aan. Wacht, de baas van gans dit gebouw? Voor mijn sollicitatiegesprek?
Kate wurgt zich tussen al de drukte richting de lift en duwt op het knopje. De lift gaat open, er staat al een meneer in de lift en Kate gaat er naast gaan staan. Ze duwt op het knopje van de tweede verdieping wanneer de man haar aanspreekt " Zo, wat kom jij hier doen?" vraagt de man op en onbeleefde toon. "Oh, ik ben hier voor een sollicitatiegesprek voor leerkracht Lichamelijke opvoeding. Ik hoop dat ik de job krijg het is echt mijn droom al sinds ik klein ben." Antwoord Kate enthousiast. "Leerkracht lichamelijke opvoeding?" Zegt hij met een vragende toon. "Ja, ik snap ook niet waarom ik hier naar zo een chique gebouw moet komen in plaats van een school. Maar weet jij wat de mevrouw achter de balie bedoelde met De baas wacht al op jou?" vraagt ze aan de man. "Wacht, wat is jou naam?" Vraagt de man. " Kate, Kate Cooper Waarom misschien?" Antwoord Kate. " Ah, oké ik snap het al. Ik ben Rumlow mij ga je nog veel zien." stelt de man zich voor. Juist op dat moment vult een piepend geluid de kleine kamer en gaan de deuren open. Ik zeg nog snel " aangenaam" tegen Rumlow en stap de lift uit.
Kate stapt door de gangen en let op elk deurnummer "223 224 225 225" daar moest ze zijn. Ze klopt zachtjes op de deur tot ze iemand vanuit de kamer" binnen" hoort roepen. Ze haalt de klink zo geluidloos mogelijk naar beneden en opent de deur. In de kamer zit een blonde man ongeveer rond de 60 achter een bureau. "Hello Kate Cooper, zet jou maar" zegt hij. Kate heeft een beetje een raar gevoel in haar buik maar weet niet goed wat het is maar gaat toch op de houten stoel recht over de man zitten. " Heb je je medische fiche mee?" vraagt de man. " Ja wacht het zit in mijn tas." zegt Kate en neemt een beige achtige map uit haar tote-bag en geeft het aan de man. " Perfecte gezondheid, geen ziektes, geen aandoeningen, neemt geen medicatie, kwam binnen met een gebroken neus, een blauw oog, veel kleine ronde brandplekken over gans het lichaam." De man stopt even met lezen en kijkt haar in de ogen aan maar Kate kijkt gewoon naar beneden." Het is nu allemaal al beter hoor." Zegt Kate. De man knikt even en gaat dan weer verder met lezen " Ziekenhuisopnames vijf maanden geleden luchtpijp dichtgeknepen, nek gewurgd door iemand groot en sterk wil niet toegeven wie of waarom, kon niet/nauwelijks ademen bij binnenkomen,elleboog uit de kom gezicht en armen vol schaafwonden, zware bloedneus waarschijnlijk door haarzelf te verdedigen en verder niets meer." De man kijkt half nog in sjok van wat hij juist nog gelezen heeft en kijkt het meisje aan die maar naar de grond blijft kijken van schaamte. "Zo, is er nog iets anders dat ik moet weten over jou gezondheid?" vraagt de man. " Nee, ik denk het niet alleen dat die dingen wat jij juist voor hebt gelezen bijna nooit gebeuren en ze zijn nu allemaal beter en ik wil deze job echt graag." Antwoord Kate. "Oké, ik weet genoeg en je kan mij Pierce noemen trouwens je mag gaan."
Hi dit is mijn eerste verhaal en dit nu ook mijn eerste hoofdstuk ik hoop dat jullie blijven lezen en ik zal zeker elke week proberen updaten. Dit was ook een beetje een deel waar er niet zo veel in gebeurt maar je kent het hoofdpersonage nu wel al een beetje en er gaat zeker nog heel veel gebeuren
JE LEEST
Hell Hydra
ActionWat nu als Hydra jou krachten geeft en jou hersenspoelt dat je een normaal leven hebt. Maar met twee ouders die je misbruiken. Zodat je krachten zouden uitkomen. Maar dat loopt niet helemaal volgens plan en je wordt teruggestuurd. En wat als je dan...