Part 12 missie 2

9 0 0
                                    

Terwijl ik wakker word zie ik dat er al twee guards op mij staan te wachten om mij naar de trainingszaal te brengen. Ik kijk om me heen maar merk dat de soldier niet meer in de cel is.  Ik raak in paniek, nee. Wat nu als hij weg is en ik hier helemaal alleen moet blijven. Ik begin sneller te ademen, maar ik blijf hoop hebben dat hij misschien al gaan trainen is.

Ik zucht in opluchting als ik hem een boksbal zie slaan in de trainingszaal. Hij heeft ook nieuwe kleren. Een zwarte soort vest met maar één mouw, waarmee zijn metalen goed zichtbaar is en een zwarte broek. Er is ook een meneer bij hem. Dezelfde meneer die ons onze vorige missie heeft gegeven. misschien hebben we er wel nog één.

"Ah Kate, Ik was hem juist aan het vertellen over jullie volgende missie. Jullie moeten binnen geraken bij een zeer machtige man. Meneer DeVille, hij heeft een belangrijk formulier gestolen van ons. Het is aan jullie om die terug te krijgen. Meer info krijgen jullie in het busje. We vertrekken Deze namiddag." We knikken allebei en de meneer gaat weg. De hele voormiddag hebben we nog getraind tot het tijd was om te vertrekken naar onze missie.

Als we in het savehouse waren zijn we begonnen aan een plan maar raakte niet ver. Want we wisten niet hoeveel beveiliging zijn huis had en aangezien hij een zeer machtige man is zal dat wel veel zijn. We doen normale kledij aan en  besluiten om eens naar zijn huis te gaan kijken, maar deze keer is er maar één motor om ons mee te verplaatsen.  Hij gaat voorop gaan zitten dus ik klim achter hem en pak zijn heupen vast. Dit is de eerste keer dat ik hem aanraak buiten wanneer we tegen elkaar aan het vechten zijn als training. Ik voel hem een beetje bewegen als reactie van mijn handen op zijn heupen. "Comfortabel? " Vraagt hij en ik knik. 

Het huis is heel afgezonderd dus we laten de motor achter aan gaan verder te voet om minder verdacht te lijken. De straat van het huis is meer een weggetje gemaakt door sporen van auto's over gras. We kunnen al van ver zien dat het niet makkelijk zal zijn om daar binnen te geraken. Er staan security gaurds overal. We stappen een rondje rond het domein om te kijken voor een andere ingang dan de grote poort omringd met bewakers en camera's maar nee dat is de enige ingang. We stappen onopgemerkt terug naar de motor en rijden terug naar het savehouse.


"Pfff hoe gaan wij daar ooit binnen geraken" zeg ik wanneer we eindelijk weer veilig zijn. "Ja, ik heb geen idee. We hebben wel zijn planning, misschien kunnen we hem overhalen om ons mee te nemen naar zijn huis."  

Wanneer we ons avond eten hebben gegeten bekijken we meneer DeVille zijn planning. "Elke woensdag, vrijdag en zondag gaat hij naar een club" zegt snow. "Ja hier naar club Vivid cabaret. Er staat ook dat hij regelmatig meisjes mee naar huis neemt. Wat nu als ik hem zo ver krijg om mij mee te nemen naar zijn huis?" "Absoluut niet dat is veel te gevaarlijk" zegt hij snel. "Komaan we weten allebei dat ik het aankan en het is niet alsof er iets gaat gebeuren hé. Ik sla hem gewoon bewusteloos en ga zijn huis doorzoeken." Daar kan hij geen antwoord op geven want hij weet dat dat waarschijnlijk de enige manier is om bij hem binnen te komen.

Ik ga naar boven in de kleerkast gaan kijken voor een pyjama. Maar wat ik daar vind is nog veel beter en kleedje. Een donkerrood kort kleedje zonder mouwen. Ik word nieuwsgierig naar hou ik er zou uitzien met dit aan. Ik trek het snel eens aan en ga voor de spiegel staan. Wow. Het kleedje past mij perfect het accentueert mijn figuur perfect.Het is bijna alsof het speciaal voor jou is gemaakt. Ik ren enthousiast naar beneden om het aan snow te laten zien.

Je vind hem in de zetel terwijl hij een magazine aan het lezen is. Hij kijkt op naar jou en zijn ogen worden groot en hij kan niet stoppen met starten naar jou. "Wat vind je. Ik heb het boven in de kast gevonden. Is het niet perfect voor morgen?" "mhmm" mompelt hij. Hij kan zijn ogen niet afhalen van hoe goed jou figuur eruitziet in dit kleed. " Je hebt echt een staarprobleem, snow" zeg je tegen hem terwijl je lacht. en je weer gaat omkleden in een pyjama.

Die avond kijken jullie weer samen tv en praten jullie af en toe door de film heen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 29 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hell HydraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu