Part 8 de herinneringen

47 2 0
                                    

Kate's POV

Het is de volgende ochtend en ik heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. Maar ik werd wel rustig door naar de soldier te kijken. Hij is zo mooi en ziet er zo lief uit in zijn slaap. Hoe kan hij ooit 'de wintersoldier' zijn? Een half uurtje later werd hij wakker en zag dat ik naar hem aan het staren was dus kijk ik snel weg. Ik zie hem nog snel lachen voor ik weg kijk.

"Het was leuk om je gekend te hebben, Kate" Zegt de soldier na een tijdje. "Wacht was? Ga je weg? Naar waar?" Zeg ik snel "Jammer genoeg ga ik niet weg.  Meestal de ochtend na een missie nemen ze me mee naar een kamer, wissen ze mijn herinneringen en bevriezen ze me. Dan wordt ik weer wakker ongeveer  een jaar later denk ik". Zij hij zacht. "Hoe kunnen ze dit doen?" "Ik overleef het door het serum denk ik" Antwoordde hij. "Dat bedoel ik niet. Hoe kunnen ze dat ooit doen? Hebben ze zelfs iets van gevoelens of zo?" " Nee." Antwoordde hij. "Hoe kun je je dit dan herinneren?" "Ik denk na een tijdje dat ik er al een beetje aan gewoon ben." zij hij zuchtend. "Ik hoop dat ik je dan ooit nog eens zie." "Ik hoop het ook." Zei hij terug.

Op dat moment kwam er een bewaker binnen maar hij nam de soldier niet mee maar mij. Hij nam mijn arm vast en ik deed de moeite niet  om tegen te stribbelen. Ik lachte nog snel naar de soldier voor ik werd meegetrokken. Even later kwamen we aan in een grote lege zaal met een man in. Ik werd naar de man gebracht tot ik een meter van hem vandaan stond. Ik was nerveus. Wat doe ik hier? Waarom ben ik hier? De bewaker keek ons allebei nog een keer aan en riep luid "start". Ik heb geen idee wat ik moet doen dus ik stap zacht naar achter.  De man begint opeens te roepen en loopt op me af. Ik loop zo hard als ik kan weg maar de man was sneller. Hij krijgt mij gemakkelijk op de grond en begint me te schoppen. Ik kreeg allemaal beelden voor mijn ogen flitsen. Dat ik in de red room was, dat ik de beste widow daar was samen met mijn vriendin Natasha, Dat ik de red widow werd genoemt naar al het bloed van al mijn slachtoffers, Dat ik 'de ceremonie' heb gehad waardoor ik niet meer zwanger kan worden, Dat mijn beste vriendinnen Natasha en Yelena waren en al mijn missies en trainingen. 

Ik spring op en zwier mijn benen rond de man zijn nek zodat ik op zijn schouders zit.  Vanaf daar laat ik hem makkelijk op de grond vallen. Ik ga op zijn buik zitten en duw mijn armen op zijn keel. Na tien  seconden tegenstribbelen slaat de man af. Ik ga van de man af en sta regt. Dan hoor ik iemand bij de deur van de kamer aan de telefoon zeggen "Ze is terug.". 

Sorry dat ik zo lang niet heb gepost ik was druk bezig met school en zo. Het eerste rapport is bijna gedaan dus hopelijk kan ik daarna weer meer posten.

En als er nog iemand een goed marvel verhaal heeft laat het zeker weten.

Hell HydraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu