Part 9 terug in de cel

31 0 0
                                    

Wanneer ik weer in mijn cel ben begin ik te huilen maar toch komt er nog een klein glimlachje op mijn gezicht wanneer ik de soldier zie.  Hij ziet dat ik aan het wenen ben en schuift een beetje op in zijn bed als teken dat ik naast hem mag komen zitten. Ik ga rustig naast hem zitten met nog altijd tranen die over mijn wangen rollen. Het is de eerste keer dat ik zo dicht bij hem ben. Hij kijkt mij aan recht in mijn ogen en ik kijk terug in de zijne. In zijn mooie diepe felle blauwe ogen. Hij gooit een arm om me heen. Ik voel zijn warme lichaamstemperatuur tegen me aan het voelt zo vredig zo geruststellend. Na een tijdje laat hij los wat ik stiekem wel jammer vind. 

"Wat is er gebeurt?" Vroeg hij uiteindelijk.  "Ik herinner weer alles. Ik herinner dat ik vanaf mijn drie jaar in de red room was en ik was ... of ben geen idee de red widow. Ik was de beste widow daar samen met mijn vriendin Natasha. Daarom moesten we vaak langer en harder trainen dan al de rest. Ik deed daar ballet met mijn vriendin Natasha en een soort van turnen was het denk ik met Yelena. Ze zijden dat mijn ouders me aan de red room hadden verkocht. Ook ging ik vanaf mij zestiende elke week op minstens drie missies. Ik denk dat ik dan uiteindelijk werd verkocht naar hier, Hydra." Hij kijkt weer die in mijn ogen en knuffelt me terug. Je kan zien dat hij de knuffels ook hard nodig heeft.

Hell HydraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu