Als je een gevoelig lezer bent lees dit alsjeblieft skip dit hoofdstuk even. Vooral als je het vorige hoofdstuk al erg vond want ik moet zeggen dit hoofdstuk helemaal de andere kant op dan ik dacht.
Daar lag ik dan op mijn eigen bed. Ze wordt eindelijk ontmaagd als 22 jarige. Ugh um ontmaagd zeg maar eerder verkracht en dan nog door haar eigen vader.
Haar vader trekt in een ruk haar shirt uit alsof hij dit al zoveel keer gedaan heeft. Hij pakt haar handen stevig vast, duwt ze naar beneden en houdt ze tegen Kate's bed zodat ze zeker niks kan doen. Hij bekijkt zijn dochter -die nu in haar ondergoed zit- eens goed van onder naar boven. Hij lacht wanneer hij haar bh ziet. - Kate heeft nog best grote borsten- Kate krijgt weer een lange rilling over haar rug van dat lachje en wilt dit zo snel mogelijk over want ze weet dat ze niks kan doen tegen haar vader. Haar droom was altijd al om de liefde van haar leven te vinden en door hem ontmaagd te worden en dat ze samen trouwden een huis kopen, twee kinderen krijgen en natuurlijk weg geraken van haar afschuwelijke ouders. Voor dat ze het wist voelde ze een warme grote hand onder haar rug die haar bh losklipt. Ze is opgelucht wanneer hij uiteindelijk haar handen los laat. Hij doet Kate haar bh af. Kate haar wangen worden zo rood als een tomaat als zie ziet hoe haar vader naar haar borsten zit te staren. Ze raapt al haar moed samen juist wanneer hij diep in zijn gedachten zit trekt ze haar beide handen snel los en duwt haar vader van haar af. Haar vader springt uit zijn gedachten terwijl Kate naar de deur loopt. Het kon haar niet schelen of iemand haar halfnaakt zou zien zolang ze maar weg was van haar vader. Ze loopt de trap af naar beneden en sprint naar de voordeur. Juist wanneer ze recht voor de deur staat komt haar moeder voor haar staan. " Will je echt naar buiten wanneer je halfnaakt bent? Ik denk het niet ik breng je wel terug naar je kamer. Ik weet zeker dat je vader al ongeduldig word." Zegt haar moeder met een geforceerde lieve stem dat het juist nog enger maakt.
Kate is een beetje in schok dat haar moeder weet wat wat haar vader wou doen en er niks tegen deed. " Mam, alsjeblieft ik zal alles doen wat je maar wilt alsjeblieft breng me niet terug" smeekt Kate terwijl haar stem breekt en er een traan op haar kaak naar beneden rolt nog altijd beschaamt dat ze halfnaakt is. "Te laat je weet dat je vader hier de baas is in huis" zegt haar moeder met een speelse stem. Ze pakte haar in een speciale greep vast. Kate kon geen enkele manier bedenken om nu nog te ontsnappen. Ze bestudeerde de greep goed. Misschien kan het later nog handig zijn. Wanneer ze ongeveer de greep kent staat ze al weer voor de deur van haar slaapkamer. Haar moeder gooit de deur open en op het bed zag ze haar vader liggen helemaal naakt en zijn kleren op een bergje aan de linkerkant van haar bed.
Ze maakt een klein kotsgeluidje wanneer ze het zag en kotste bijna echt. Haar moeder reageerde alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Haar moeder gooide een bol touw recht op zijn buik. " Hier dan hoef ik je vuile zakjes niet meer op te lossen." Ze duwt Kate naar de kant van haar bed en haar vader staat recht en bind haar handen vast aan het bed.
Kate ligt nu languit op haar bed met alleen haar onderbroek nog aan en haar handen stevig vastgebonden aan de rand van het bed. Haar moeder is ondertussen al weer weg. Haar vader komt naar haar toe met een half warme glimlach. Kate krijgt er een raar gevoel van in haar buik. Ze wist dat dit ooit ging gebeuren dus zo in schok is ze niet maar toch. Ze weet dat ze niet kan weglopen want naar waar zou ze moeten gaan en ze heeft nu misschien een job dus ze zal meestal toch uit huis zijn.
Nogmaals daar lag ze dan op haar eigen bed wachten om verkracht te worden door haar eigen vader. Ondertussen was haar onderbroek al uit en lag ze daar helemaal naakt terwijl haar ook naakte vader nog de gordijnen dicht deed en op Kate af kwam gelopen. " Dan kunnen we nu eindelijk beginnen." zij de naakte man die op haar af kwam. Ze had er nog nooit op gelet maar haar vader was eigenlijk weg uhm nou ja gespierd hij had een sixpack en van die grote gespierde dikke armen waar je zo de bloedvaten zag lopen. Nu ze er bij stilstaat normaal keek ze niet recht in zijn gezicht maar hij ziet er nog jong uit. Als ze hem niet zou kennen zou ze hem waarschijnlijk iets van dertig schatten. Kate what the fuck dat is je vader die je al twintig jaar lang mishandelt, pijn doet, en die je nu gaat verkrachten stop met hem te verdedigen zegt ze in haarzelf.
Haar vader gaat recht op haar heupen gaan zitten. Ze voelt een traan langs haar wang naar beneden stromen nu gaan het echt gebeuren. Ze ademt een diep in en uit. Juist op dat moment gebeurt het. Ze voelt hem in haar glijden. Ze neemt weer een diepe adem in en uit. Het doet pijn. "Als je mee werkt dan zal het veel beter voelen" zegt haar vader opeens met een soort van lieve stem. Kate heeft geen idee of ze het nu moet doen of niet. Terwijl haar vader gewoon blijft doorgaan en er als maar meer en meer tranen over haar kaken naar beneden stromen. " God, werk gewoon mee" Roept hij opeens en gaat nog dieper in mij. Ik maak een luide kreun van de pijn terwijl mijn ogen opeens volschieten met tranen. "Oké, oké pleas doe dat niet meer" smeekt Kate. "Werk dan even mee. Dat gaat leuker zijn voor ons allebei." zegt haar vader. Met tranen in haar ogen werkt Kate mee met haar vader. Ze ligt nog altijd vanonder op haar bed platgedrukt terwijl haar vader op haar zit/ligt met haar handen vast aan het touw. Ze probeert een soort kronkelbeweging te maken met haar rug omdat ze niet echt veel anders kan doen. Haar vader begint te kreunen.
Na een tijdje begint Het meer en meer pijn te doen. Er blijven maar tranen uit mijn ogen stromen. Na ongeveer een kwartier door te gaan en veel gekreun kust haar vader haar opeens. Kate voelt zijn lippen opeens op de hare. Ze bevriest maar gaat dan mee in de kus bang voor wat er hierna gaat gebeuren. Op een gegeven moment gaat haar vader rechtop gaan zitten op mijn naakte, warme, uitgeputte lijf die op adem probeert te komen tussen al het wenen door. Hij leunt naar voor en maakt Kate haar armen los. Kate is een beetje geschrokken en opgelucht tegelijkertijd. Haar handen die al ongeveer twintig minuten naar omhoog hangen zijn eindelijk los. Ze kijkt hem verward recht in de ogen aan. Haar vader geeft haar weer een lange kus nu zelf met tong. Hij duwt haar weer naar beneden en gaat weer voort.
Mijn hele gezicht is rood van het wenen. Hij ploft neer naast Kate op bed om op adem te komen. Hij kijkt diep in mijn ogen. "Ik heb je gemist Katey." zegt hij opeens. Kate weet niet goed wat te zeggen en krijgt weer een raar gevoel in haar buik. Daarna gaat hij gewoon weer verder. Ik bespaar je de rest van de details maar het was heftig. Vooral veel geween. Ookal waren mijn handen los gemaakt ik kon nog altijd niet weg. Waar zou ze naartoe moeten? Na ongeveer 10 minuutjes is hij eindelijk weg gegaan en heeft Kate haar gewoon in slaap gehuild
I know dat het niet zo goed geschreven is maar ik hoop dat jullie het leuk vonden en zeker blijven lezen. Als je nog een leuk idee hebt voor in dit verhaal let me know maar ik weet ongeveer wat er gaat gebeuren dus ja maar tot het volgende deel.
JE LEEST
Hell Hydra
ActionWat nu als Hydra jou krachten geeft en jou hersenspoelt dat je een normaal leven hebt. Maar met twee ouders die je misbruiken. Zodat je krachten zouden uitkomen. Maar dat loopt niet helemaal volgens plan en je wordt teruggestuurd. En wat als je dan...