Part 10 De eerste training

33 0 0
                                    

Kate's POV:

De volgende ochtend kwamen twee bewakers mij en de soldier halen. Ze brachten ons naar dezelfde zaal als waar ik gisteren was. In het midden van de zaal stond een man. De bewakers brachten ons naar de man toe. Hij begon te vertellen: "Wintersoldier vanaf vandaag ga jij Kate beginnen trainen. Leer haar hoe wij hier vechten. Binnen een week mag Kate al op haar eerste missie gaan. Om er zeker van te zijn dat niks mis ga jij mee met haar op missies voor de eerste weken soldier.

Nadat ze weg waren volgde ik de soldier naar een hoek waar er allemaal geweren en doelwitten lagen. De soldier geeft mij een geweer en zegt: "Oké toon mij wat je hebt". Ik neem het geweer uit zijn handen en begin naar de doelwitten te stappen. Ik stap ze allemaal voorbij in een rechte lijn terwijl ik ze allemaal in de roos raak. Als ik ze alle ze heb geraakt draai ik me om naar de soldier en geef hem een klein glimlachje. Hij lijkt onder de indruk geeft me een knikje. "Dan gaan we sparren," zegt de soldier. We stappen naar de andere kant van de zaal waar een grote zwarte mat ligt. "Start" zegt de soldier. We beginnen te vechten. Hij krijgt mij makkelijk op de grond. Ik teckel zijn been zodat hij ook op de grond valt. We springen allebei weer recht en ik schop naar zijn hoofd terwijl hij naar beneden duikt om de schop te ontwijken.  Na een tijdje zit ik op zijn schouders en hij gooit me naar beneden. Hij gaat snel op me zitten zodat ik niet meer weg kan. Wanneer ik afklop besef ik me pas in welke positie we zitten. Ik plat op men rug en hij op mijn heupen. We kijken elkaar in de ogen aan en na een tijdje gaat hij van mij af. "Goed gedaan," Complimenteer ik hem. "Jij ook," antwoord hij.

---Bij de bewakingscamera---

Rumlow: "Wat als ze toch geen krachten heeft?"

Pierce: "Ze moet wel we hebben zoveel fucking geld aan der uitgegeven we moeten gewoon nog een stapje verder gaan,".

--- Terug in jullie cel---

"Weet je, jij bent de beste tegenstander die ik al gehad heb." zij de soldier. "Echt, ik was nochtans vrij snel verloren"Antwoorde ik. " Niet zo snel als al de rest".  

Hell HydraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu