De volgende ochtend wordt ik wakker met een enorme hoofdpijn. Ze probeert rechtop te zitten op haar bed maar valt direct weer neer. Ik stap voorzichtig uit het bed. Mijn benen trillen nog een beetje van gisteren. Ik zie al haar kleren op de grond liggen die haar vader daar had gegooid gisteren. Ik raap mijn kleren op en gooi ze in haar wasmand. Ik stapt naar mijn kast om nieuwe kleren te kiezen want vandaag was haar eerste dag op haar nieuwe job als LO leerkracht. Kate kiest voor een basic zwarte trainingsbroek met een witte t-shirt en gaat in de douche.
Kate loopt de trap af naar de keuken om te ontbijten. Ze stond even stil toen ze haar vader daar zag zitten met een krant voor zijn hoofd. "Neem je eten en zorg dat je weg bent" zei hij. Natuurlijk. Hoe kon ik nu denken dat hij verandert was na gisteren. Het is en blijft nog altijd je vader dat je al heel haar leven misbruikt. " Sta daar niet zo te staren en pak je eten" riep hij. Ik schoot opeens uit mijn gedachten nam een lunchpakket en een appel mee en vertrok.
Ik keek nog eens naar de mail die ik gekregen had en check of ik wel de juiste locatie had. Ik stap op de eerst trein naar de school. Toen de trein aankomt is het nog een stukje stappen naar de school. Maar zodra de trein aankwam zag ik dat ze in een half verwoestte half verlate stad was. Ik dacht er niet zo veel van en liep gewoon door. Want in een verlaten stad moeten de kinderen ook gewoon naar school gaan. Toen ik op de plaats aankwam zag ze een oude verlaten fabriek. Ik keek op haar telefoon om dubbel te checken dat ze op de juiste locatie is. Ik was bang en wou al terug naar huis gaan. Misschien hebben ze gewoon de verkeerde locatie gestuurd, dat zal het zijn. Maar mijn nieuwsgierigheid won en ik gaat toch naar binnen. Langzaam open ik de piepende oude deuren.
Zodra de deuren open zijn hoort ik een schot en duik meteen naar onder. Ik kijk achter me en zie een groen pijltje waar vloeistof in zit in de deur geprikt. Verbaast dat ik het pijltje heb kunnen ontwijken ren ik aan de kant en schuil ik achter een grote houten bak. Meteen doe ik mijn haar in een staart met de rekker die ik rond mijn arm had. Klaar om tegen wie het pijltje heeft afgeschoten te vechten.
Ik kijkt even boven de doos om te kijken wie er hier is en zie de man die gisteren bij het interview ik in de lift heb gezien. En weer wordt er een pijltje afgeschoten die ik nog maar juist ontwijk. Ik keek om me heen en nam een scherpe stok op die achter mij lag. Ik besloot om me er maar op te wagen en ik liep recht naar de man toe en probeer alle pijltjes probeerde te ontwijken. Ik geraak bij de man zonder beschoten te worden en stak de stok recht in zijn been en hij viel op de grond. Maar de man, Rumlow geeft niet op. Hij pakt een pijltje van naast hem op de grond en stak het recht in mijn been. Ik haal het pijltje er meteen uit maar het is al te laat en ik valt bewusteloos op de grond.
Hi, dit deel heeft dus een beetje langer geduurd je weet wel met de examens en alles. Maar nu is het vakantie en ga ik proberen weer zo veel mogelijk delen plaatsen.
JE LEEST
Hell Hydra
ActionWat nu als Hydra jou krachten geeft en jou hersenspoelt dat je een normaal leven hebt. Maar met twee ouders die je misbruiken. Zodat je krachten zouden uitkomen. Maar dat loopt niet helemaal volgens plan en je wordt teruggestuurd. En wat als je dan...