⁵. Bölüm

341 28 23
                                    

Bunu yayımlamaya karar verdiğim bölümdeyiz sebebini bilmiyorum aşırı hoşuma kaçtı bu kurgu. Bu kitapta uzun olmaz arkadaşlar. 10 bölüm çıkar mı bilemiyorum o derece. Nasıl uzatıyolar insanlar şaşırıyorum ya. Gerçi benim bölümlerin uzun. Geçen bölüm 1073 kelimeydi. 800den aşşağı yazmıyorum zaten. AY ÇOK BOŞ YAPTIM İYİ OKUMALAR ASKLARIM<3

๑๑๑๑๑

  Yine oturmuş yemek yiyordum. Seungmin yanıma geldi. Yaklaşık 7 aydır buradaydım. Felix sürekli kafamı karıştırmaya devam ediyordu. Öte yandan seungmin ile çok iyi arkadaş olmuştuk. O bana changbinden söz ediyordu. Bende bir ilerleme vardı tabii. Artık minhoya söz geçirebiliyordum.

"Bugünün yemekleri güzel"

"Kesinlikle"

"Geçen günün yemekleri berbattı"

"Evet, Chan hyung gelmeseydi herkes aç kalmıştı"

"Geldi ve yemekhanedekilere kızdı"

"Haşin adam"

"Çok iyi adam"

  Yemeğimizi bitirdik ve kalkıp birlikte resim odasına gittik. Seungmin vaktinin çocuğunu burada geçiriyordu.

"Bu sefer onun hissettiklerini çizicem"

"Changbinin mi?"

"Evet"

"Ne hissediyor?"

"Bana bağlı bir ruhmuş gibi hissediyor, özgür değil. Onu sadece ben duyuyorum duyulmadığını hissediyor. Çaresiz ve yalnız"

"Sen varsın ona yetmez mi?"

"Ben ona yeterim ama benden başkasının onu duyamama düşüncesi onu üzüyor"

"Waow changbinin hisleri derinmiş. Ya da sen onları derinleştiriyosun"

"Changbin felsefik biriydi, yani duygularını derin yaşardı"

"Changbin'i bana anlattıkça ben etkileniyorum seungmin"

"HEY! BACKSTABBER MISIN KARDEŞİM?" İkimizde kahkaha atmaya başladık. Back stabber olayı şuydu: buradan bir kız, arkadaşının hoşlandığı çocukla kantinde yemek yediği için arkadaşı ona backstabber demişti. Ama başka yer yoktu bu yüzden oraya oturmuştu. Bir nevi kızla kendi aramızda dalga geçiyorduk.

"Benim gitmem lazım, Felixle randevum var"

"Ooo?"

"Seungmin, Felix psikiyatrist ya hani randevu o randevu"

"İnşallah öyle bir randevu değildir"

"Ne saçmalıyosun?"

"Ay sıkılıyorum şurada! Dedikodu çıkar ne güzel!"

"Bizden sana ekmek çıkmaz başka kapıya"

"Görürüz!"

"Neyi görücen acaba ya? Neyse gidiyorum ben, paşam bekletince kızıyor"

"HAHAHAHAH, sen git tamam" Oradan çıktım ve randevuların yapıldığı odaya gittim. İçeri girdim, Felix her zaman olduğu gibi sol tarafta olan siyah deri koltuğa oturuyordu. Ben içeri girince gözleri beni buldu ve gülümsedi.

"Hoşgeldin!" Karşısında olan koltuğa oturdum.

"Hoşbuldum"

"Onunla konuştun mu?"

"Ev- HAYIR!"

"Sana benim kontrolüm dışında onunla konuşmanın tehlikeli olucağını söylemiştim Hyunjin. Bir kere beni dinlesen ne olur sanki?"

Ölümle Dans? || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin