Garibanı sevindirmek sevaptır. Evet 2 güncük gecikti, olabilir böyle şeyler efem. Alın size güzel bölüm Uwu olun azıcık💗💕💝👉👈🥺
-
Yanımda en masum haliyle yatan bedene baktım. Lee Minho kesinlikle yasaklanmalıydı, kalbe zarar veriyor. Asla uyandıramam, ona daha sıkı sarılarak gözlerimi kapattım."Günaydın" O neydi lan öyle? O ses neydi? O NEYDİ ARKADAŞLAR?!
"Minho bir daha konuşsana"
"Mantıklı cevaplar verirsen konuşabiliriz" İki gözümüde araladım. Kalp krizi geçiricem. Yeni uyandığını belli eden hafif kısık gözleri, dağınık saçları, pürüzlü ve boğuk sesiyle Lee Minho gerçek dışıydı. Üstelik bana tatlı tatlı gülümsüyordu. Ellerine baktığımda hâlâ belimdeydiler ve sanırım ben damarlarında ki kan akışını hissediyordum. DAMARLARI KOLUNUN İÇİNDE OLMALIYDI! NEDEN BU KADAR DIŞARIDA? Bana onların sarmaşık benzeri birşey olduğunu söyleseydiniz şuan inanırdım.
"Günaydın, Lee Minho" Bunu söylememle yüzünde memnun olmuşçasına bir gülümseme oldu.
"Zararsın Lee Minho, kalbime zararsın" O bana şaşkın şaşkın bakarken, ne kadar istemesem de, yataktan kalktım.
"Sürem dolar birazdan" Dolabımdan ikimize de kıyafet seçiyodum.
"Ben bu süre işini hiç sevmedim"
"Bende sevmiyorum, dünyada var olmak istiyorum"
"Eski hayatın olsaydı ister miydin?" Gözümü dolaptan ayırıp, hâlâ yatakta yatan büyük çocuğa diktim.
"Hayır"
"Kalk seçtim kıyafetleri"
"Kalkmasamm"
"Kalksana! Bak süren dolucak yarım saat bok beklerim seni"
"İyi be, ver şunları"
"İlk hangisi?"
"Crazy dance"
"Tamamdır" Oraya doğru koştum. O ise yaklaştığımızda tekrar görünür oldu. Tabii bunun önlemini almamıştık. Niye alalım? Herkes göz yanılması sanacaktı sonuçta. İmkansız onlar için. Bindik.
"ANANI SİKEYİM HYUNJİN!"
"SEN DEDİN!"
"SENİN JEONGİNİNDR ANNENİNDE SENİ DOĞURAN EBENİNDE BURAYA BİNEN BENİMDE BU İCADI YAPANIND-" Sustu, altına sıçıyodu şuan. Biraz sonra alışmıştık. Ama başta çok sallamıştı. İndiğimiz anda onun gösterdiği başka bir alete koştuk. Hız treniydi. Korkardım ama çok hevesli göründüğü için kabul ettim.
"HYUNJİN YERE ÇAKILICAZ!"
"HAYIR KAFAMIZI DEMİRE VURUCAZ!" Ardından minho önünde kollarını havaya kaldırmış olan kızın, koluna hafifçe vurdu.
"KIZ İNDİRSENE ELLERİNİ! BAK DEMİRE ÇARPAR KOPAR KOLLARIN DAHA KALDIRACAK KOLUNDA OLMAZ HÂLINDE!"
"ANANI SİKEYİM MİNHO!"
"Beyefendi size ne?!"
"Sus kız, çirkef. Dön önüne!" Ve devam etti.
"Sen niye benim anamı şey ediyosun ya?"
"Yaşıyo mu?"
"Evet" Yapılacaklar listesine eklendi.
"MİNHO TUTUN!"
"WAOO WOO WE JUST GO HARD"
"WE JUST GO HARD 'TİL WE SEE THE LİGHT"
"WAOO O, NİNIN KINI KORİKA! İÇİ İ KININDERO!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümle Dans? || Hyunlix
FanfictionHyunjin ailesini öldürmüş dans tutkusu olan bir şizofreni hastasıdır. Psikiyatri uzmanı Felix ile tanışırlar. Bu sırada sevgilisini kaybettiği için kendine zarar veren bir başka hasta olan Seungmin ile çok iyi anlaşmaya başlarlar. Seungmin bir re...