14. Bölüm

140 11 1
                                    

Oturmuşuz buraya SIĞIR gibi bekliyoruz ki dakikamız dolsunda şarkı çalsın. Ayrıca bunu şimdi dediğimde açın.

-

Ne demek az zamanım kaldı?

Ruhların sen ölene kadar seninle kalıcağını mı sanıyosun?

Gidicek misin?!

Evet

Bunun başka bir yolu yok mu? Gitmesen olmaz mı?

Gitmek zorundayım

Peki, ne zaman?

4 ay sonra

Sen gittikten sonra başkası beni alabiliyor mu?

Evet

Sen diğer ruhlarla konuşabilecek misin?

İki alemden de silineceğim

Gitmemen için yapabileceğimiz hiçbir şey yok mu?

Yok

4 ay

4 ay

Çok kısa

Aslında uzun

Peki yapmak istediğin birşey var mı?

Çok fazla şey var ama bunları bir ruh yapamaz

Neymiş onlar?

Lunapark'a gitmek istiyodum, cat cafe, arkadaşlarım olsun istiyordum, onlarla kart oyunları oynıyım, onlarla bir ateşin etrafında toplanalım ben söyliyim onlar eşlik etsin. (İç çekti)

Çok şey istiyorum Hyunjin.

Hayır, bunları yapabiliriz.

Yapamayız

Kendini 5 dakikalığına gösterebiliyosun

Yarım saatte 5 dakika

Evet, yarın ilk iş lunapark'a gidiyoruz seninle beraber 5 dakikada binenildiğimiz herşeye biniyoruz. Sonra oturuyoruz, istediğini yerken sürenin dolmasını bekliyoruz. Dolunca tekrar istediğimiz herşeye biniyoruz. Ve tekrar aynılarını yapıyoruz.

Benimle uğraşma Hyunjin. 4 ayım var bunu da sakince geçireceğim. Ama yine de teşekkür ederim, düşünmen yeter.

Sonra ki gün bizimkileri toplayıp kampa gidiyoruz. Kamp ateşinde şarkı söylüyosun. Hatta ben seninle jisung'u aynı çadıra koyucam.

Ölüyüm ben.

Ona sarılırsın 5 dakikalığına da olsa. Her yarım saatte 5dk.

Ben ölüyüm Hyunjin, bunları yapamam.

Yaparsın işte! Hatta 2 ayın kala jisung'a açılacaksın.

Kabul ederse ne olucak Hyunjin? Ben ÖLÜYÜM! Yarım saatte 5 dakika görebilicek beni. Dokunamıyıcak, göremiyicek, ben ölüyüm anladın mı? Ben birini sevemem çünkü vaktim doldu. Bınu yaşarken yapmalıydım, bana koca bir ömür verildi. Onca sene kimseyi sevmedim, şuan ölü olsaydım jisung'u tanımıyıcaktım bile! Saçmalama işte! Seninle lunapark'a gelirim. O ateşin başında şarkı söylerim. Ama Jisung işini unut.

Unutmıyıcam işte! Sana sanki güzel bir ömür mü vermişler? Sevebilecek birisini mi bulmuşsun? Ya bunu telafi etmek için sana bu şansı verdilerse? Herkese verilmediğini söyledin. Sen açılmazsan  18 Eylül'de ben söylerim.

Öyle birşey olmıyıcak, uyu hadi.

Bana sarılsanaa~

Bebek gibisin

  Kendini görünür hâle getirdi ve yanıma uzandı. Yorganın altına girdik. Bir elini belime, diğerini boynumun altından geçirerek sağ omzuma attı. Kısacası beni bir sarmaşık gibi sardı. Bende sol elimi göğüsümde bırakıp sağ elimi beline doladım. Minhoya sarılıp uyumak harika birşey. Güvende hissediyorum, çok güzel kokuyo ve uyurken mükemmel görünüyo. Bana birşeyler mırıldanmaya başladı.

"...İf somebody hurts you, ı wanna fight.
But my hands been broken, one too many time.
So ı'll use my voice, ı'll be so fucing rude.
Words, they always win. But ı know ı'll lose.
And ı'd sing a song, that'd be just ours.
But ı sang 'em all to another heart.
And ı wanna cry ı wanna learn to love. But all my tears have been used up..." Sesi çok huzur verici. O söyledi ben dinledim. Sonra başka şarkıya geçti. Benim en sevdiğim şarkıya. (Şimdi)

"The light is fading now
My soul is running on a puff
That I cannot reach
My brain is turnin'
And my head is hurtin'
Every day a little bit more
The light is fading now
My forces is being sucked by
A bloody leach
My fear is smilin'
And my threat is singin'
Every night a little bit more
I cannot see anything
I am blindfolded
I can hear the birds
I can see them fly
I can see the sky
I can hear the birds
I can see them fly
I can see the sky
It's about to cry
I'm a zombie
I don't know what to do
I should be done in the place
But I gotta stay, stay stay
Stay stay stay stay
I can hear the birds
I can see them fly
I can see the sky
I can hear the birds
I can see them fly
I can see the sky
It's about to cry
I can hear the birds
I can see the sky
I can hear the birds
I can see the sky
It's about to cry
I'm so lonely" Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım. Derin bir uyku olmasına rağmen minhoyu hâlâ duyabiliyodum.

"I don't know if I get through
I wanna be floating in space
But I gotta stay, stay stay
Stay stay stay stay
I can hear the birds
I can see them fly
I can see the sky
I can hear the birds
I can see them fly
I can see the sky
It's about to cry" Bittiğinde başımda bir baskı hissettim. Sanırım öpmüştü. Şuan uyuyordum ama nasıl hissediyordum bilmiyorum. Bir süre sonra onun sıcaklığı gitti. Beni saran kolları. Kendimi çok boşlukta hissettim. Fakat sabah uyandığımda yine yanımdaydı, uyuyordu.

-
Şarkıyı nasıl buldunuz? Bayadır sardığım bir şarkı. Her neyse BENİM HYUNHO DAMARIM HALAY ÇEKİYO. Hyunho yazmamak için tutuyorum kendimi. Çok zor tutuyorum OF. Hyunho yapsam ne olur? NE OLUR? Ama yapamam ki minho Jisung'u seviyo. YA BEN İSTİYPRUM AMA AĞĞAĞAĞAĞ! Ben geçiyorum işte diğer bölüme. Tripliyim.

Seviliyosunuz<3

Ölümle Dans? || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin