Hoşgeldinizz! Hadi bölüme geçelim, iyi okumalar<3
๑๑๑๑๑
Odaya girdiğimde seungmin yatakta beni bekliyordu. Yatağının yanındaki komidiye tepsiyi koydum.
"Abla ıhlamur yapıcakmış sana, hadi ye"
İkimizde daha fazla konuşmadan bitirdik. Ben tepsiyi aşşağıya indirdim. Abla bana ıhlamuru verdi. Bana da kahve yapmış. Elimde iki kupayla yukarı çıktım. Ihlamuru seungmin'e verip sandalyeye oturdum.
"Hyunjin"
"Hm?"
"Teşekkür ederim"
"Neden?"
"Şaka mı yapıyorsun? Kaç saattir benimle ilgileniyorsun. Kendimi sana yük olmuş gibi hissediyorum. Bunu bi changbin yaptı birde sen. Bende değerin gerçekten büyük"
"İlk olarak bana yük olmuyosun. İkinci olarak senin ilgilenmeseydim kafayı yerdim. Sen burada kötüyken odamda yatamazdım. Changbin ile konuştun mu?"
"Hayır konuşmadım"
"Kendini kötü hissediyor olabilir. Daha tam gelişemedi ve seni koruyamadı"
"Ona kızgın değilim ki"
"Olmamalısın"
"Sen diğerleriyle konuştun mu?"
"Hayır, Hoseok senin hasta olduğunu söyledi. Bende koşarak yanına geldim" Seungmin başını öne eğdi. Utanmış mıydı? Yoksa üzgün müydü?
"Noldu?"
"Teşekkür ederim"
"Seungmin ağlamıyıcaksın dimi?"
"Uf" Kahvemi bıraktım ve ona sarıldım. O da bıraktı ve bana sarıldı. Ayrıldık, içeceklerimizi içtik.
"Uyumalısın"
"Benimle kalsana"
"Tamam uyumanı bekler-"
"Hayır yanıma gel"
"Yanına mı geliyim?"
"Hmhm, senin birilerine sarılarak daha rahat uyuduğunu biliyorum. Zor bir gün geçirdik" Yanına uzandım ve örtüyü üstümüze örttük. Seungmin'e ateş düşürücü verdiğim için ateşinin çıkmsyacağını düşünüyordum. Bana sarıldı. Seungmin temastan nefret ettiği için bu beni şaşırtmıştı ama bende ona sarıldım. Kafasını göğüsüne doğru yasladı.
"Orada ne kadar kalmışız?"
"12 saat"
"NE?"
"Evet, biz girerken öğlen saatleriydi, bugün öğlen saatleri çıktık"
"Gerçekten hepsini dövmek istiyorum"
"İyileş döversin"
"İyileşicemm"
"Bana niye birşey olmadı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümle Dans? || Hyunlix
FanfictionHyunjin ailesini öldürmüş dans tutkusu olan bir şizofreni hastasıdır. Psikiyatri uzmanı Felix ile tanışırlar. Bu sırada sevgilisini kaybettiği için kendine zarar veren bir başka hasta olan Seungmin ile çok iyi anlaşmaya başlarlar. Seungmin bir re...