16. Bölüm

115 6 0
                                    

Bu bölümüde tatlış mı yazsam. Biraz mola iyi gelir herkese.

~

"MİNHOOOOO!"

"HYUNJİN SUS MK! ADAM SENİN BEYNİNDE ÖYLE KONUŞSANA!"

"AYIP EDİYOSUN JİSUNG!"

"UYANDIRMAK ZORUNDA MISIN?!"

"MİNHO UYANDIRSA BİRŞEY DEMEZDİN AMA! YA SEVİLMİYPRUM BEN"

"MİNHO UYANDIRDIĞINDA BÖYLE UYANDIRMIYO!"

"Nasıl uyandırıyomuş?!"

"Sarılıyo 'Sungie uyan' diyo! BAĞIRMIYO ÖKÜZ GİBİ!"

"İYİ MİNHO UYANDIRSIN BUNDAN SONRA SENİ!"

"UYANDIRSIN!"

"OOOOOOO HAYIRDIR?!"

"KES HYUNJİN UYUYUCAM!" Yatağımdan kalkarken homurdanmaya başladım.

"Hayır ben anlamıyorum. Neden sevmiyolar beni? Minho gece 4te sıkıldım diye uyandırsa, uyanır. Sorun bende mi? Yoksa bu aşıklarda mı? Kesin onlarda. Yoksa jeonginde bana katlanamazdı. Şimdi gidicek minho pıtı pıtı, sarılıcak 'Sungie uyan okulun var' diyecek. PAT, adam ayakta. Hani cidden ye-"

"Söylenmen bittiyse niye bağırdığını açıkla"

"Minho ailenin evine gidiyoruz"

"Ne?"

"Dün söyliyince not ettim. Biliyosun yakında işe başlıyorum, o yüzden şimdiden dolu dolu günler geçirelim"

"Hyunjin onlara görünemem belli kurallar var"

"Görünmiyiceksin, görüceksin"

"Senden uzaklaşmam da yasak"

"Ben evinize gidip arkadaşın olduğumu söyliyicem. Sende bu mazeretle onları görüceksin"

"İstemiyorum"

"Neden?"

"Dayanamam ben"

"Dayanırsııın"

"Dayanamam."

"Minho lütfen"

"Hayır"

"Tamam sen kapıda bekle o zaman. Aileni görmek istiyorum" Birşey demedi, bunu evet olarak kabul ediyorum. Hazırlandım ve jisungun arabasını ödünç aldım. Haberi olmadan getirecektim zaten, yani öyle umuyorum. Onun tarif ettiği yere sürerken şarkı açtım.

"

"Geldik Hyunjin"

"Korkuyorum"

"Benim ailem sen niye korkuyosun?"

"Bilmiyorum, daha önce bir ölünün ailesini ziyaret etmedim Minho"

"Gelmemiz gerektiğini söylemiştim. Geri dönel-"

"Hayır! Sadece, ailen beni sever mi dersin?"

"Sever tabii!"

"O zaman giriyorum ben"

"Bodoslama gir"

"Bak öyle diyip beni gaza getirme 'This is sparta' diye bağırarak kapıyı kırabilirim"

"Gözünü seviyim karakollarda süründürme artık beni"

"Ben mi dedim gel beni seç diye? Ayrıca senin yüzünden karakollarda süründük biz!"

"Lan kapının önünde olmayan biriyle konuşuyosun. Şansını zorlama bence ha duydular ha gördüler"

"Haklısın"

  Üstüme son bir bakış atıp kapıyı tıklattım. Kapı açıldığında gördüğüm, olması gerektiğinden daha sıska olan kadın, hiç iç açıcı bir hâlde değildi. Kahverengi dağınık saçlarında çıkan tel tel beyazlar, aynı renk olan kahverengi gözlerindeki yorgunluk ve çökmüş yüzüne zıt olarak bembeyaz olan yazlık çiçekli elbisesiyle harabeden farksız duruyodu. Oğlu öleli kaç yıl oluyordu. Ben alışmıştır diye düşünmüştüm. Kadın boş boş yüzüme baktığında konuşmaya mecali olmadığını ve gözleriyle bana konuşmamı söylediğini anladım, tabi ben kadını süzmekle meşgul olduğumdan içimi idrak edebilmiştim.

"Şey, merhabalar efendim"

"Ne?" Kadının gözleri kıp kırmızıydı. Bağımlı mıydı?

"Ben minhonun ailesini görmek için gelmi-"

"Öldü"

"Evet biliyorum başımız sağolsun, yakın arkadaşımdı"

"Yalan söyleme, onun arkadaşı yoktu" Kadının yüzünde ve kolunda olan morluklar yeni miydi? Ne olmuştu bu kadına?

Hyunjin, bu kadın annem değil

'Ne?'

İçeriye baktım kaç burdan, anlatıcam

'Neden?!'

Hyunjin, git sadece!

"Aslına bakarsanız hayır yalan söylemiyorum. Siz kimi oluyosunuz?"

"Babasının yeni eşi"

"Annesine ne old-"

"Öldü dedim ya" Kadın niye bu kadar tedirgindi. N'oluyo burada?

HYUNJİN!

"Ne?" Kadın elini arkasından çıkardı. Ve sallayarak anlatmaya başladı. Bu sırada el hareketleri fazla abartılıydı. Kime göstermeye çalışıyor?

"Kardeşi yoktu, annesi öldü. Babası da benimle evlendi"

Hyunjin babam iyi biri değil. Annemle zor zamanlar geçirirdik, eve gelmezdi. Bak bu kadarını açıkladım yeter hadi gidelim.

"Annesi nasıl öldü?"

"Trafik kazası"

Annemin ehliyeti yoktu... Hyunjin dakikamın dolmasına son 10dk. Oyala kadını.

'Saçmalama görünemezsin öldün sen'

Sikeyim kuralları! Annemin ehliyeti yoktu.

"Bayan Lee'nin ehliyeti yoktu bildiğim kadarıyla?"

"Bana böyle söylendi"

"Anlıyorum, babasıyla görüşmem mümkün mü?"

"Hayır değil"

"Neden?"

"Kendisi evinde değil" Aynı şeyi bu kadında mı yaşıyodu. Morluklar, kendini gösterme çabası... Bu adam iyi biri değilmiş. Bu şüphelerimi arttırıyor.

"Anladım bu morluklar neden?"

"KARDEŞİM GİR İÇERİ ARTIK EV SOĞUYO!"

"Şey abim, kapatsam iyi olur. İyi günler"

"İyi günl-" Kadının el hareketi dikkatimi çekti. Yardım istiyodu. Kapıyı kapattı.

'Ne yapıcam?'

Gideceksin ve polise haber vericeksin

'Evet, çok mantıklı'

İçerden gelen birkaç patırtıyla ne yapacağımı bilemedim. Ben gidip gelene kadar ya bu adam kadını öldürürse? O zaman ne olucak? Tanrım ne yapmam gerekiyo?

Ölümle Dans? || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin