"jungkook?" Bir anda kafası öne düşmüştü.
"JUNGKOOK?!"
"LAN BAYILDI MI O?!"
"BİLMİYORUM!" Ellerimle uzandım ve sandalyesini yanıma çektim. Ellerimi yüzüne koydum. Titremeye başladı. Ateşine baktım, yanıyordu.
"HEY!"
"SİKTİR TİTRİYOR!"
"JUNGKOOK!" Gözlerimin karardığını fark ettim. Kafamı onun omzuna yasladım, hâlâ titriyordu. Kollarımı sardım bir umut. Titremeye başladım. Diğerlerinin çığlıklarını duyuyordum. Fakat bir sıcaklık hissettim.
Buradayım Hyunjin! Tanrım, n'olur birşey olmasın!
'Beni sen mi ısıtıryosun?'
Hyunjin! Benimle konuşuyosun şükürler olsun! Şimdi ısınıcaksın!
'Beni nasıl ısıtıyosun?'
Sarılıyorum
'Jungkook'u ısıtamaz mısın?'
Kötüsü-
'O daha kötü'
Tamam, onada sarılıyorum bekle!
'Şimdiye kadar neredeydin?'
Jisung olayı üzdü.
'Ağladın mı?'
Hmhm
'Ben sana sarılamıyor muyum?'
Düşünerek yapabilirsin. Şuan bende düşünerek yapıyorum.
'Nasıl düşünücem?'
Oh, sana kendimi göstermedim değil mi?
'Hmhm'
Hatırlat buradan çıktıktan sonra göstereyim!
'Nasıl yapıcaksın?'
Ayna ile
'Anladım'
Sanırım arkadaşın şuan iyileşiyor
Jungkook'a baktım. Titremeleri azalmıştı. Tekrar gözlerimi kapattım. Bizimkiler hâlâ çığırıyordu.
"İyiyiz"
"NE DEMEK YİYİZ?! GÜVENLİK YOK MU BİRİSİ?!" Gözlerimi açmadan konuştum.
"Seungmin! İyiyiz sakin ol, endişelenme. Minho bizi ısıtıyor şuan"
"Minho mu?"
"Evet"
"Bu çocuğu gün geçtikçe sevmeye başladım lan! Adamsın Minho!" Seungmin bunları söylüyordu ama kötü olduğuna emindim. Minho beni ısırıyordu, changbin? O yoktu. Changbin onun sevgilisiydi. Bu yüzden changbin'e sinirlenmek istesemde yapamazdım. Ah ben size söylemyi unuttum değil mi? Changbin, Minho gibiydi. Hatta bazen Minho ile konuşabiliyordu. Minho onunla arkadaş olduğunu söylemişti. Fakat changbin yeni ölmüştü. Minho daha önce öldüğü için yetenekleri daha gelişmişti. Changbin yeni öldüğü için Minho ona öğretiyordu. Şuan onu ısıtamama sebebi bu olmalıydı. Eminim konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümle Dans? || Hyunlix
FanfictionHyunjin ailesini öldürmüş dans tutkusu olan bir şizofreni hastasıdır. Psikiyatri uzmanı Felix ile tanışırlar. Bu sırada sevgilisini kaybettiği için kendine zarar veren bir başka hasta olan Seungmin ile çok iyi anlaşmaya başlarlar. Seungmin bir re...