Final

225 14 10
                                    

Beklenen bölüm. Yani benim beklediğim. İyi okumalar!!

-

O gün...

'Hyunjin, gitme vaktim geldi' Kendini görünür yaptı ve bana sıkıca sarıldı. "Annene beni anlatmazsan bozuşuruz!" Kıkırdadı,. 'Asla ihmal etmem böyle birşeyi' Vedalaştık, gitti. Ben ona çok alışmıştım oysa. Artık beklenen güne gelmiştik.

  Jeongin benimle konuşmayı kesmişti. Daha doğrusu konuşmaya çalışıyor ama konuşamıyordu. Ben onu hep tersliyordum. Umarım bana olan hislerini bitirmiştir. Çünkü yıkılacağına eminim. Seungmin, chan ve jisung... Onlar şuan minik kafedeler. Minhoyu uğurladığıma göre, sıra bendeydi. Özellikle onların evde olmadığı bir zamanı seçmiştim. İlk olarak bir defter ve kalem alarak onlara not bırakmak istedim.

-

  Selam! Bugün minhoyla yollarımızı ayırdık. Minho gittiğine göre bunu rahatça yapabilirim. Eğer o benimleyken yapsaydım onun ruhu bu bedene hapis olucakmış. O yüzden her seferinde onun için vazgeçtim. Ama artık o yok. Sizleri çok seviyorum. Benim için yapmadığınız şey kalmadı. Hepiniz gerçek dostlarsınız. Sizi bulduğum için çok mutluyum. Ve evet o hastaneye düştüğüm içinde çok mutluyum. Sanırım artık ayrılık vakti. Bu dünyada yaşadıkça oksijen israfı gibi hissediyorum. Jeongini son zamanlarda tersliyorum. Lütfen ona öldüğümü söylemeyin. Çünkü onun bana karşı olan hislerini biliyorum. Ve bu onu yıkar, eğer hâlâ hissediyorsa. Her ihtimale karşı bunu bilmesini istemiyorum. Sevdiğini kaybetmek zor, deneyimledim. Size gelicek olursak. Vasiyetim olsun, seungmin artık açıl be şu adama! Yeter be! Kendine itiraf edemedin daha ama yap şunu artık. Emin ol Changbin senin adına mutlu olurdu. Böylesini bir daha bulamazsın! Adam resmen 2 yıldır itiraf edemiyo. "Changbin" diye geziyosun ortalıkta. Ay cidden yeto! Changbin mutlu öldü'

  Jisung sana gelicek olursak. Minho senden hoşlanıyordu. Artık ne bok yaparsan yap, bilmiyorum gidene kadar söylememe izin vermedi. Şimdi söylüyorum işte! Sende bul birini artık! Mutlu olun lan! Benim arkamdan yas tutanı döverim! Musallat falan olurum! Seungmin jisung'u uyar, musallat olunca beni değil cini görücek. Şimdi bu mal musallat olayım diye yas falan tutar.

  Herneyse! Seviyorum sizi! Üzülmeyin sakın! Burada mutlu değildim, orada olurum. Aslında mutlu olmak için bir engelim yoktu. Ama vicdan azabı benim peşimi bırakmadı. Ne kadar isteyerek yapmasamda. Her gece kabuslarla uyumak hiç kolay değil. Kendinize iyi bakın<3

Hyunjin~

.

"Yazar mısın be Hyunjin? Şu güzelliğe bak!" (Evet?)

  Defteri ve kalemi bıraktım. Banyoya girip kapıyı kapattım. İçine girdim. Telefonumdan şarkı açtım, tekrara aldım. Madem ölüyorum güzel öliyim lan. Human şarkısını açtım. Bu aslında birazda bana cesaret vermesi içindi. Üstümdekini çıkardım ve bir kenara bıraktım. Sol kolumu önüme doğru uzattım. Bir çizik attım. "Annem için" Ve bir tane daha. "Babam için" En son aklıma ablamın korku dolu gözleri geldi. En son benden kormasını isteyeceğim kişiydi. Bu çizik değildi. Çok derin ve uzundu. "Ablam için" Vücudum acısına tepki gösteriyodu. Bu yüzden ağlamaya başladım. Ağlamak istemiyodum ama elimde olan birşey değildi. Bir tane daha. "Ablamın korkmuş gözleri için" Halsizleşmiştim, kolumdan akan sıvı sıcacıktı. Üstümü çıkardığım için üşümüştüm. Ya da öyle zannediyordum. Bir tane daha. "Vicdanım için" Artık yapmak için kolumu kaldıramıyodum. Ailemi sol elimde mahvetmiştim. Sol tarafımın acı çekmesi gerekiyodu.

Son bir kişi kalmıştı. Zorla elimi kaldırdım. O benim kalbimdeydi. Ama kalbime saplarsam onu incitmekten korktuğum için yapamadım. Onun yerine kalbimin etrafında dolaştırdım elimdekini. "Fe-lix içi-n" Konuşamıyor hatta göremiyordum. Gözlerim kapanıyordu. Kendimi tamamen müziğe bıraktım. Gözlerimi kapattım.

"I'm only human..." Vücudum her geçen dakika daha çok üşüyor ve halsizleşiyordı. Son duyduğum şeyin kapının zorlanmasıydı. Ve sonra bir daha hiç duyamamaya kapadım kulaklarımı. Son gördüğüm şey kolumdu, bir daha görememeye kapadım gözlerimi. Son algıladığım şey adımın haykırılmasıydı, bir daha algılamamak üzere kapattım algılarımı. Karanlık için kapattım bilincimi. Bitti, kabusum sona erdi.

The end-

-

Arkadaşımla yaptığımız yarım saatlik şarkı arayışından sonra bunu bulduk. Mükemmel KDŞDNSLSN VE BİTTİ! Bu kurguya çok severek başladım. Ama çok severek devam ettiğim söylenemez. Planlarımda Jeongin yoktu ama onu da ekleyince uzadı ve hoşuma gitmedi. Umarım siz beğenmişsinizdir. Oy verirseniz beni çok mutlu edersiniz.

Seviliyosunuz<3

Ölümle Dans? || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin