12~Psikolojik Gerçekler-1

193 15 1
                                    

~Psikolojik bilgiler~

1- 16-28 yaşlar arasında doğan arkadaşlıkların daha güçlü ve uzun süreli olma ihtimalleri yüksektir.

2- Kadınlar, genelde derin ve boğuk sesli erkekleri tercih ederler; çünkü bu erkekler, daha özgüvenli ve sakin görünürler.

3- En iyi tavsiyeleri veren insanlar, genellikle en çok sorunu olanlardır.

4- Kişi, ne kadar zeki ise o kadar hızlı düşünür ve el yazısı da o denli özensizleşir.

5- Duygularımız, iletişim kurma şeklimizi etkilemezler; aksine iletişim kurma şeklimiz, ruh halimiz üzerinde etkilidir.

6- Kişinin restoran çalışanlarına davranış şekli, karakteri hakkında çok şey söyler.

7- Güçlü suçluluk duygusuna sahip insanlar, diğer insanların duygularını ve düşüncelerini anlamada daha iyidir.

8- Erkekler, kadınlardan daha komik değildirler; yalnızca başkalarının mizahlarından hoşlanıp hoşlanmadıklarını umursamadan daha fazla espri yaparlar.

9- Utangaç kişiler, kendi haklarında çok az konuşurlar; ancak bunu öyle bir şekilde yaparlar ki insanlar onları çok iyi tanıdıklarını düşünürler.

10- Kadın bedenindeki ağrı alıcılarının sayısı, erkeklerden iki kat daha fazladır; ancak acıya tahammülleri de daha yüksektir.

11- Yüksek frekans müzik dinlemek, kendinizi sakin, rahat ve mutlu hissetmenizi sağlar.

12- Geceleyin kendinizi düşünmekten alamıyorsanız, kalkın ve düşüncelerinizi bir yere yazın. Bu şekilde zihninizi rahatlar ve uyuyabilirsiniz.

13- Günaydın ve iyi geceler mesajları, beynin mutluluktan sorumlu bölümünü aktive eder.

14- Sizi korkutan şeyleri yapmak, daha mutlu olmanızı sağlar.

15- Bir kadının belirli bir sırı saklayabileceği yaklaşık süre, 47 saat 15 dakikadır.

16- Herkesi mutlu etmeye çalışan insanlar, nihayetinde en çok yalnız kalan insanlardır.

17- Ne kadar mutluysak, o kadar az uykuya ihtiyaç duyarız.

18- Sevdiğiniz kişinin elini tuttuğunuzda, acıyı daha az hisseder, daha az endişelenirsiniz.

19- Zeki insanların arkadaş sayıları, ortalama kişilere kıyasla daha azdır. Çünkü kişinin zekâ seviyesi arttıkça, seçicilikleri de artar.

20- En iyi arkadaşınızla evlenmek, boşanma riskini yüzde 70 azaltır ve bu evliliğin ömür boyu sürme olasılığı yüksektir.

21- Arkadaşlarının çoğunluğu erkek olan kadınlar, daha sıklıkla iyi bir ruh halinde olurlar.

22- İki dil konuşan insanlar, bir dilden diğerine geçtiklerinde bilinçsizce karakter de değiştirebilirler.

23- Uzun süre boyunca yalnız kalmanın vücut üzerindeki etkisi, bir gün içerisinde içilen 15 sigaranın etkisine eşdeğerdir.

24- Seyahat etmek, kişinin beyin sağlığını iyileştirir ve kalp krizi ve depresyon riskini azaltır.

25- İnsanlar, gerçekten hoşlandıkları şeyler hakkında konuşurken daha çekici olurlar.

İnsan Psikolojisi~Kitap Olucak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin