46~Kişilik Tipleri:1

109 7 4
                                    

Analizciler:

Mimar-Her şey için bir planı olan hayalperest ve stratejik düşünenler.

Mantıkçı-Bilgi için bastırılamaz bir susuzluğu olan yenilikçi mucitler.

Tartışmacı-Entelektüel zorluklara direnemeyen akıllı ve meraklı düşünürler.

Buyurucu-Her zaman bir yolunu bulan ya da bir yol yaratan cesur, hayalperest ve dirayetli liderler.

Diplomatlar:

Savunucu-Sessiz ve mistik fakat halen ilhan verici ve yılmaz idealistler.

Arabulucu-İyi bir davaya yardım etmeye her zaman hazır Şiirsel, kibar ve fedakâr insanlar.

Önder-Dinleyicilerini büyüleme yeteneği olan karizmatik ve ilham verici liderler.

Kampanyacı-Gülmek için her zaman bir sebep bulabilen coşkulu, yaratıcı ve sosyal özgür ruhlar.

Gözcüler:

Lojistikçi-Güvenirliklerinden kuşku edilemez pratik ve hakikat merkezli bireyler.

Savunmacı-Sevdiklerini savunmaya her zaman hazır kendini cidden adamış ve sıcakkanlı korunmacılar.

Yönetici-Bir şeyleri veya insanları idare etmek konusunda emsalsiz olan mükemmel yöneticiler.

Konsül-Her zaman yardıma hazır olağanüstü alakadar, sosyal ve popüler insanlar.

Kâşifler:

Eğlendirici-Etraflarında hayatın hiçbir sıkıcı olmayan spontane, enerjik ve coşkulu eğlendiriciler.

Girişimci-Uçlarda yaşamaktan gerçekten zevk alan zeki, enerjik ve perspektif sahibi insanlar.

Maceracı-Yeni bir şeyi araştırmaya ve deneyim etmeye hazır rahat ve büyüleyici sanatçılar.

Becerikli-Her türlü alette usta cesur ve pratik denemeciler.

İnsan Psikolojisi~Kitap Olucak!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin