11. Sakal veya Çene Okşama HareketiBiri çenesini okşadığında derin düşünceyi iletir. Böyle bir hareket, genellikle bir kişi bir konu hakkında karar vermeye çalışırken istemeden kullanılır.
12. Elleri Ovuşturmak
Bu, bir kişinin ellerinin soğuk olduğunu gösterebilir. Aynı zamanda, bir bireyin bir şey için heyecanlandığını veya beklediğini bildirmenin bir yoludur.
13. Tırnak Yemek
Tırnak ısırma, stres, sinirlilik veya güvensizliği gösterebilecek bir alışkanlık türüdür. Çoğu zaman insanlar farkında olmadan tırnaklarını ısırırlar.
14. Sıkışık Yumruklar
Sıkışık yumruklar, özellikle bu duyguları bastırmaya çalışan birinde öfke veya hayal kırıklığı göstergesidir. Yüz ifadelerinin nötr, hatta rahat olduğunu fark edebilirsiniz.
15. Saç Bükmek
Genellikle filmler ve TV şovlarında, flört etmek için saçları bükme hareketi kullanılır. Bu, birisi saçlarını büktüğünde elde ettiğiniz anlam olabilir, özellikle de bunu yaparken kirpikleriyle size bakarsa.
Ancak, bir iş görüşmesine katılıyorsanız, saçınızı boşta büktüğünüzde sadece gergin ve rahatsız edici görüneceksiniz.
16. Mesafe
Bir insanın sizinle konuşurken koruduğu fiziksel mesafe derecesi, bazen ruh hali veya sizin için duyguları hakkında ipuçları verebilir. Birçok kişinin kendileri ve diğerleri arasında, özellikle de iyi tanımadıkları insanlar arasında daha fazla mesafe tutmayı tercih ettiğini unutmayın. Öte yandan, bazı insanlar daha az kişisel alana alışık olabilirler. Çok yakın durabilirler veya oturabilirler çünkü etkileşimleri böyle olur.
17. Kaşları kaldırmak
Kişinin şaşkın olduğu anlamına gelir. Ayrıca bazen onaylanmama anlamına da gelebilir. Bu duruma bağlıdır. Birisi kaşlarını kaldırdıysa, kişinin bir cevap beklediği anlamına da gelebilir.
18. Yansıtma Davranışı
Eğer birisi beden dilinizi yansıtırsa, diğer kişi söylediklerinizle ikna olmuş demektir. Nöronlar aynalamaya neden olur. Birisi gülümserse, sonunda aynı hissettiğini söyleyerek gülümsersin. Bu yansıtma aynı zamanda jestlerle, ses tonuyla ve hatta vücut açılarıyla da olabilir. Bu bir kişinin bilinçaltı cevabıdır.
19. El Sıkışma
El sıkışmalar bir kişi hakkında çok şey tasvir eder. Bir kişi sert el sıkışıyorsa hâkim, güçlü veya rekabetçi, hafif el sıkışma ilgilenmiyorum gibi anlamlara gelebilir. Mükemmel el sıkışma, normal göz teması olan ve diğer kişinin avucuna başparmağınızla avuç içine dokunan el sıkışmasıdır.
20. Oturma Şekli
Oturma pozisyonu da kişilik tipiniz hakkında çok şey söylüyor. Dik oturuyorsanız kendine güvenli, kanepenin ortasında oturuyorsan kendinden emin, çapraz kollar kızgın, çapraz bacaklı oturuyorsan rahat, eller kucaktaysa kapalı fikirli gibi anlamlara gelebilmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsan Psikolojisi~Kitap Olucak!
Random1-"Psikoloji nedir?" 2-"kişilik psikolojsi" 3-"Gelişim psikolojisi" 4-"Öğrenme psikolojisi" 5-"Bilinçaltı nedir?" 6-"Psikolojik Hastalıklar" 7-"Renklerin Psiklojisi" 8-"Fobi nedir?Hangi Fobiler var?" 9-"Beden dili nedir?" 10-"Sık sık kullanılan bazı...