Resimdekilerden hangisi size daha korkutucu geliyor?
Eğer 1 numarada görünen bu kişiyi seçtiysen, özellikle çocukluk yıllarında, dominant olma derdinde olan otoriter bireyler ile sorunlar yaşayıp, baskı altında kalmış olabilirsin. Farkettiysen, bu portredeki şahıs ince yapılı bir öğretmen görünümde. Özellikle okul hayatında davranışlarından memnun kalmadığınız bir öğretmeniniz tarafından psikolojik düzeyde kötü etkilenmiş olma ihtimalin gayet yüksek. Zararsız ve başkalarına yardım etmeyi çok seven bir kişi olma ihtimalin yüksek. Bir işi yapmak istemediğinde kendine bariyerler inşa ediyorsun.
2) numarada görünen yuvarlak kafalı, dolgun suratlı ve iri yapılı görünen bu kişiyi seçtin. Çocukluğunun erken dönemlerinde bazı duygularını bastırmış olma ihtimalin yüksek. Resimde daha korkutucu tipler varken, fiziksel olarak güçlü gibi görünen bu kişiden korktuysan, size ve sevdiklerinize gelebilecek fiziksel tehlikelerden çok çekindiğini söyleyebilirim. Sakin ve dost canlısı, sorumluluk duygusu yüksek, kendine hakim olabilen olgun bir insan görümü veriyorsun. Hislerinde değişken değil sabitsin. İnsanlarla kolayca bağ kurabildiğin söylenebilir.
3)Resimde görünen tüm kişiler içinden güldüğü açık bir şekilde görünmekte olan tek şahsı seçmen oldukça dikkat çekici. Bu kişiyi seçmen, senin yaşamı oldukça ciddiye alan, verdiği sözleri ve sorumluluklarını yerine getirmeye özen gösteren bir kişi olduğunu gösterir. En büyük korkun ise kontrolü kaybetmek. Çocukluğunda ciddiyetsiz ve alaycı birinden çok çekmiş buna tepkisel olarak ciddi birine dönüşmüş olma ihtimalin yüksek. Riyakarlık ve ikiyüzlülükten son derece nefret ediyorsun.
4)Resimde görünen şahıslar içinden en ifadesiz ve ruhsuz olan kişiyi seçtin. Bu şahsı seçmen, şizofreni vb. durumlardan muzdarip olan kişilerden çekindiğini gösterir. Çocukluğunda böylesi psikolojik bozukluklar yaşamış birinden ya da duygusuz, sevgisiz davranan birinden farkında olmadan etkilenmiş olma ihtimalin yüksek. Zihninizin derinliklerinde başka insanlara ihtiyaç olmadığını ve yalnız da yaşayabileceğini hissediyorsun. Oldukça sosyal bir insan gibi yaşıyorsun öyle davranıyorsun ama bu senin yaşam tarzın değil, içinde hissettiğin yalnızlığı bastırmanın bir yolu.
5)Resimde daha güçlü tipler varken yoğun bir göz makyajı yapmış, belirsiz bir gülümseme halinde bulunan bu kadını seçmen, ilgi çekmeyi seven, narsist ve sadece kendisini düşünen insanlara karşı olan nefret ve korkunun dışa vurumu olarak ifade edilebilir. Sürekli dikkati üzerine çekmeye çalışan insanlardan bıkmış olmasın.Görünüşüne ve davranışlarına çok özen gösteren birisin. İçe kapanık, alçak gönüllü bir insan görüntüsü verdiğini de söyleyebilirim.
6)Resimdeki şahıslar içinde en sıradan, normal, güvenilebilecek ve çok da zararlı görünmeyen bu kişiyi seçtin. Bu seçimin senin arkadaşlık ve yakın ilişkiler konusunda çok çekimser davrandığını, kolay güvenemediğini gösteriyor. Daha önce güvendiğin ya da güvenmek istediğin kişilerce güvenin kötüye kullanmış ve aldatılmış olma ihtimalin çok yüksek. Yaşadıklarından dolayı hayatına yeni insanlar alırken kılı kırk yarıyor çok titiz davranıyorsun. Bu sebeple gerçek anlamda güvendiğin insan sayısı oldukça az.
7)Resimdeki şahıslardan orta yaştan biraz büyük ve yapı olarak iri olan bu şahsı seçtin. Bu durum mantıksız, düşünmeden iş yapan, sorumsuz kişilere olan öfkenizin dışa vurumudur. Davranışlarıyla insanları sinirlendirmeyi sevmeyen birisin. Ayrıca gürültü ve aşırılıktan hoşlanmayan bir yapıya sahipsin. Dikkat, tedbir ve ölçülü bir insansın. Mantıklı ve davranışlarını kontrol eden bir kişisin.
8)Resimdeki kişilerden temiz yüzlü olanını ve diğerlerine göre en genç görünen bu şahsı seçtin. Eğer bu genç adamı tehlikeli bulduysan, çocukluğunda ya da gençliğinde kimlik sorunu yaşamış ve bunu bastırmak zorunda kalmış olabilirsin. Olduğundan başkası olarak davranmak durumunda kaldığın zamanlar olmuş olabilir. Bu sebeple günlük yaşamında, yaşından daha düşünceli tavırlar sergileyen çevrende olgun biri olarak anılıyor olma ihtimalin çok yüksek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnsan Psikolojisi~Kitap Olucak!
Ngẫu nhiên1-"Psikoloji nedir?" 2-"kişilik psikolojsi" 3-"Gelişim psikolojisi" 4-"Öğrenme psikolojisi" 5-"Bilinçaltı nedir?" 6-"Psikolojik Hastalıklar" 7-"Renklerin Psiklojisi" 8-"Fobi nedir?Hangi Fobiler var?" 9-"Beden dili nedir?" 10-"Sık sık kullanılan bazı...