Tanrıyla

3.6K 172 44
                                    

Kim sürüsünde kurtlar on sekiz yaşına gelene kadar türlerini öğrenemezlerdi çünkü türlerini ve ruh eşlerini öğrenmek ancak on sekizlerini doldurdukları gece mümkün oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim sürüsünde kurtlar on sekiz yaşına gelene kadar türlerini öğrenemezlerdi çünkü türlerini ve ruh eşlerini öğrenmek ancak on sekizlerini doldurdukları gece mümkün oluyordu. Ancak ruh eşini öğrenmek için bir de ruh eşinin de on sekizini doldurması gerekiyordu. Böylesine özel ve değerli bir anlamı olduğu için sürüdeki her gencin on sekizini doldurduğu gün büyük bir heyecanla kutlanırdı, gece olduğunda ise herkes sürünün yeni üyesi için heyecana kapılırdı.

Sürüde asabi ve mesafeli tavırlarıyla bilinen delta Seokjin on sekizini dolduralı tam olarak dokuz yıl olmuştu, on sekizini doldurduğu gece sadece türünü öğrenebilmiş, sürüdeki tek delta olarak babasından kalan sürü lideri rütbesini devralmıştı. Ancak ruh eşi ortalıkta yoktu. O gece uyuduğunda ona dair hiçbir şey görememişti.

Üzerinden dokuz yıl geçmişti.

Taehyung tüm sürüyle beraber doğum gününü kutladıktan sonra uyumak için odasına çekilmişti. Çevresindeki herkes onun omega olacağından zaten emindi ama yine de türü için heyecanlıydı.

Kimseyi şaşırtmadı, tahmin edildiği gibi bir omega çıktı.

Ama rüyasında hiç beklemediği bir şeyi gördü.

Sürünün tek deltası yanında farklı yaş aralığındaki beş çocukla beraber bir evin bahçesinde oturuyor oyun oynuyordu ve yanlarına gelen Taehyung'u gördüğünde yüzünde onda daha önce hiç görmediği kocaman bir gülümseme oluşuyordu.

Bu rüyadan uyandığında tüm hayatı değişecekti.

Delta Seokjin ve omega Taehyung'un eşleşme hikayesi.

__

Muhteşem bir softluktaki 2. hikaye ile aynı gün içinde karşınızdayım! ilk bölüm ne zaman gelir bilmiyorum ama olduğu kadar çok yorum bekliyorum çünkü onları okumak çok güzel <3

son olarak söyleyeceklerim... umarım bu hikayeyi de beğenirsiniz, görmek istediğiniz çift ve olaylar olursa buraya yorum yapabilirsiniz çünkü bu hikayeyi biraz beraber ilerletmek istiyoruum

iyi akşamlaar!

pup, taejin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin