sensiz

1.9K 162 83
                                    

Omeganın gün içinde yaşanan olayların bir kısmını ve bu geceyi deltanın evinde geçireceğini annesine bahsetmesi tam olarak yarım saat sürdü. Uzun süreli öpücükten sonra delta onu resmen peşinden gelen küçük öpücüklerle büyüsü altına almıştı.

Bir eli omeganın yanağını okşuyordu öperken, "Bu gece burada kalmanı istiyorum." ve demişti kısık sesle.

"Annemler ne der bilmiyorum."

"Sorun edemezler," burnunu ona kocaman açtığı gözleriyle bakan omeganın burnuna sürtmüştü. "kimse sorun edemez, yavru. Biz ruh eşiyiz."

"Ama yine..."

"Şşş," hızlı bir öpücük. Taehyung onun dikkat dağıtıcı hareketleri etkisindeyken tam bir av konumundaydı. "sensiz bir ay geçirdim, yavru ve senden sadece bir gece istiyorum. Benimle burada olmanı istiyorum. Evimizin içinde uyumanı, kollarımın arasında olmanı."

Taehyung da bunu istiyordu... Hem de delicesine. Özellikle delta kısık ve baştan çıkarıcı bir sesle bunları söylerken nasıl istemezdi ki?

Aldığı evlilik teklifinden dolayı başı hala dönmüş haldeydi ve öpücükler de işi kolaylaştırmıyordu. Delta resmen tüm silahlarını kuşanmıştı. Acımasızca saldırıyordu.

"Ben bilmiyorum," diye mırıldandı yutkunmadan önce. Deltanın beklenti dolu gözleri omeganın dudakları üzerindeydi bir de aşağı yukarı hareket eden adem elmasında. "Annemle bir konuşabilir miyim?"

Delta başını salladı. "Elbette."

Böylelikle Taehyung telefonunu eline almış ve annesini aramak için mutfak kapısından bahçeye çıkmıştı. Seokjin evin içindeydi, muhtemelen mutfakta akşam yemeği için bir şeyler hazırlıyordu.

Taehyung annesine evlilik teklifi haricinde olan birkaç şeyden bahsetti. Yujin olayı zaten kadının kulağına gitmişti ama ondan da bahsetmeden edemedi çünkü hala bir tarafı sinir doluydu. Bu gece deltasının onunla kalmak istediğini söylediğinde ise beklemediği bir tepkiyi aldı.

Annesi, "Elbette bebeğim." dedi neşeli bir şekilde. "Deltanla kalmak istemen bizi çok mutlu etti, baban ve ben senin için çok üzülüyorduk. İstediğin kadar orada kalabilirsin. Nasıl olsa deltanın olduğu her yer artık evin."

"Yani hayır demiyor musun?" Taehyung şaşkındı.

"Hayır dememi mi istiyordun? Bebeğim hala sorunlarınızı aşamadınız mı?"

"Hayır hayır... Ben sadece şaşırdım." omega bahçede dolaşırken mırıldandı. "Aramızda herhangi bir sorun yok." özellikle birbirlerinin dudaklarını emerken.

"O zaman size harika bir akşam diliyorum," telefonu kapatmadan önce en son bunları söyledi. "Birbirinize iyi bakın, aşkım."

"Tamam anne."

Telefonu kapatıp avucu arasında tutarak mutfak kapısından içeri girdiğinde deltayı tezgahta bir şeyleri keserken buldu. Delta yemeğin ta kendisiymiş gibi duruyordu o haliyle. Diğer kıyafetlerinden sıyrılmış, gri bir şort ve beyaz tişört onların yerini almıştı. Saçları önüne dökülmesin diye siyah beyaz kareli bir bandana takıyordu. Taehyung onu süzerken kapıya tutunmak zorunda kaldı.

"Görüşmen nasıl geçti?"

"Sohbet olsun diye mi soruyorsun?" Taehyung kapıdan çekilirken gülümsedi. "Tüm konuşmayı duyduğuna eminim."

"Duydum ama özel olabileceği için dinlememeyi seçtim." derken omzunun üstünden omegasına baktı. Omega elini hiçbir şeye sürmeden diğer tezgaha yaslanmış onu izliyordu. "Sonuç ne? Yemekten sonra seni aile evine mi bırakıyorum yoksa yiyor muyum?"

pup, taejin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin