aram

2.4K 212 115
                                    

Hayatındaki en önemli gündü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hayatındaki en önemli gündü. O güne kadar yaşamış olduğu en özel ve anlamlı gün. Sonunda gelmişti ve başlangıcından itibaren güzeldi. Kız kardeşinin yanağına bıraktığı küçük ve ıslak öpücüklerle açmıştı gözlerini.

Uzun ve kıvrımlı kirpikleri aralandığında annesinin de odasında olduğunu, kapıya omzunu yaslayıp çocuklarını izlediğini görmüştü. Küçük kız kardeşi abisini uyandırma görevinde başarılı olduğunu anladığında heyecanla karnına zıplamıştı.

"Sakin ol, tatlım." annesi yumuşacık bir sesle mırıldandı, heyecanlı yavrusuna. "Abinin canını acıtma."

Kız kardeşi biricik abisinin canını acıtma fikrinden rahatsız hissedip hokka burnunu kırıştırarak abisine baktı, konuşmamıştı ama Taehyung onun 'canını acıttım mı?' bakışlarını algıladı.

Başını iki yana salladı ve kare gülümsemesini yüzüne taşıdı, kolları kız kardeşinin etrafında dolanırken. "Anneme bakma, canımı acıtmazsın."

Küçük kız kardeşi rahatlıkla tekrar karnında zıplamaya başladı, Taehyung da uzun parmaklarını yavaşça onun koltuk altına kaydırdı ve onu güldürmeye çalıştı. "Hani dün gece benimle uyuyacaktın?"

Kız omuzlarını kaldırıp indirdi, "Annemle uyuttuk."

Yaşından dolayı cümleleri kurarken bazı problemler yaşıyordu ama yaşadığı en büyük problem genelde kendisinden hep 3. şahıs olarak bahsediyor olmasıydı. Bu artık onun küçük bir alışkanlığı haline gelmişti ve Taehyung o ne zaman böyle konuşsa dolu dolu gözüken yanaklarını ısırmamak için kendi dudaklarını ısırıyordu.

Şimdi de olduğu gibi. "Keşke benimle uyusaydın, tüm gece seni bekledim."

"Bu gün de seninle uyuturum." dedi kız abisini ikna etmek için.

"Söz mü?"

"Söz."

Taehyung onu göğsüne çekti ve sımsıkı sarıldı. Anneleri bu anın güzelliğinden ne kadar memnun olsa da gün içindeki etkinliklere yetişebilmek için onları ayırmak zorunda kaldı. "Biraz daha o yataktan çıkmazsan hiç çıkmana gerek kalmayacak, bebeğim. Üzerini giyin ve aşağıya in hadi."

"Tamam anne."

Kız kardeşi ne kadar odada kalmak için ısrar etse bile annesi onu ikna etti ve kucaklayarak odadan çıkardı. Odada yalnız kalan Taehyung ise önce yatağında bağdaş kurarak oturdu ve halısını izlemeye başladı, bu günü düşündükçe kalbi hızlanmaya başlıyordu. Yıllardır hep bu günü beklemişti, neler hissedeceğini, nasıl geçeceğini hayal etmişti. Sonunda bu günü yaşıyor olmak çok heyecan verici ve rahatlatıcıydı.

Yatağından zorlanarak kalktı, ona kalsa geceye kadar orada kalır ve bir an önce ruh eşini görmek için uykuya dalardı ama annesinin ve arkadaşlarının buna kızacağını biliyordu. Lavabodaki ihtiyaçlarını giderdi, aynadaki yansıması ile konuştu. Yansıması ona, "Yarın başka biri olacaksın," diyordu. "Artık çocuk olmayacaksın ya da bir ergen. Bir yetişkin olacaksın..."

pup, taejin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin